|
||||
|
||||
@ stijn:
|
|||
|
|||
Luchtgekoeld blijft toch het beste he
|
|
||||
|
||||
When you see it you will shit bricks.....
|
|
||||
|
||||
Haha mooi mooi
Die crosser: weer een CRF die een handgranaatje doet?
|
||||
|
||||
Eentje uit eigen stal:
Zuiger van een van mijn 1.6TD hardloop projecten. Dit was een redelijke meltdown....
|
||||
|
||||
ik weet niet of deze er ook bij mogen, maar ik keek ook even raar op..
|
||||
|
||||
Quote:
dat is redelijk normaal dat er een kuub zand weg komt vrijwel bij elke auto die niet goed in de wielkasten wordt schoongemaakt, en daar debij, op sommige plekken kom je niet bij en hoopt het zich alleen maar op
|
||||
|
||||
Ja waarom zijn de meeste auto's daar rot?
|
||||
|
||||
om diezelfde reden...het vuil blijft lekker vochtig zitten wezen daar.
ik heb helaas nog geen tijd gehad om wat foto's te maken en heb nu vakantie....
|
||||
|
||||
Zo ken ik er nog eentje:
Vond altijd al dat de Carbage Runner nogal met z'n kontje danste als ik door een kuiltje reed... Hier de veerpootschotels waarmee ik reed: En ter vergelijk nog even een nieuwe: |
|
||||
|
||||
Stabistang na een gat in het asfalt bij 80km/h vorige winter...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb ook een adviespuntje 'Zichtbare delen van het remsysteem vertonen verregaande slijtage' Ik ben van plan de schijven binnen 2 weken te vervangen maar staat mij dit binnenkort ook te wachten ? Hoop van niet
|
||||
|
||||
polo 1.6i 16v turbo Motor klonk wat raar vanuit de turbo
ook was de krukaspoelie losgelopen vanwege het teveel gebruiken van een rekbout!! waren te duur denk dank je wel Verhoeventuning motor is nu gemaakt en perst er 273pk uit met 371nm koppel |
|
||||
|
||||
Die rekbouten is een apart verhaal...
Heb er 3 kapot gehad... (2 x kapot gelopen op poelie 1 lang getrokken) bleek de krukas toch niet helemaal vlak te zijn .. |
|
||||
|
||||
klopt,die moet gefreesd worden......
|
||||
|
||||
tering waar komt die vandaan dan??
|
|
||||
|
||||
was een duur grapje die turbokit via verhoeventuning...
zo,n bout kost niet veel bij de dealer, goedkoper dan een kapotte motor!! andere zijn schades... |
|
||||
|
||||
@knarf... uit de werkplaats van verhoeven denk... in het turbinehuis gevallen denk of iets in die geest!
|
|
||||
|
||||
niet echt mishandeld, maar mn hele blok begon opeens te stuiteren:
|
||||
|
||||
Volgens mij is die kapotte een VWM motorsteun als ik het zo zie.
Die willen dus ook stuk Quote: