|
||||
|
||||
Ik luister naar van alles en nog wat, meestal de radio en top40 en anders trance of hardstyle. maar soms ook rustige muziek. Mijn top3 verandert ook met de dag.
|
||||
|
||||
echt vanalles, trance, top40, guns & roses, rowwen heze, wc experience, joe cocker, dire straits, wat er bij mij allemaal in de auto ligt...echt 1 bonte verzameling...vind zoveel leuk......
(wheheh, zit het nu nog een keer te lezen, leuke combinatie bij elkaar ) |
|
||||
|
||||
Dat zal ook van alles wat zijn, wil toch ook nog wel ff op zoek naar wat oude muziek zeg maar 60's style dus.
Maar ook dance-muziek voor de fijne beat en rock in de breedste zin van het woord 1: Travoltas 2: Weezer 3: Toch Tiësto met 1 van de 'In Search of Sunrise' schijven Wisselt nogal, maar de surf-punk is wel erg fijn
|
||||
|
||||
Bij mij staat er meestal relaxte zomerse muziek op ook al is het buiten koud en zeikesnat. Hou niet van die elk-uur-dezelfde-bagger-radio van die leeghoofdige hitkrantDJ's. Laatst zag ik BEEF op het bevrijdingsfestival (echt super was dat). Binnenkort ff CDtje fikken.
|
|
||||
|
||||
Quote:
BEEF is idd erg goed, ik heb ze nu ook een 4tal X live mogen bekijken en dat is altijd feest!
|
||||
|
||||
Op het moment in de auto het meest gedraaid als de radio niet aanstaat:
1. Type O Negative - Life is Killing Me 2. Iron Maiden - Wasted Years 3. Zelfgemaakte AC/DC verzamelschijf Uit pure luiheid heb ik die cd's al bijna een jaar in de wisselaar zitten Maar ik heb de radio ook best wel vaak aan... op ID&T voor het contrast |
|
||||
|
||||
No Radio, No Music
Had ik wel een radio, dan stond gewoon de radio op. 3FM of Radio 2 of 747
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Wouter, ben jij toevallig ook naar het concert geweest van Iron Maiden op 13 december 2003 in de Ahoy?
|
||||
|
||||
Quote:
Nee helaas niet, maar ik heb ze wel live gezien op Dynamo 2000 en Wâldrock 2003 Maiden is en blijft mijn all-time favorit! |
|
||||
|
||||
is maar goed dat ik meestal trance op heb staan anders zou het rock gehalt hier veels te hoog zijn
|
|
||||
|
||||
Bij mij is het punk of ska.
-Nofx -Sublime -The dance Hall Crashers -The Descentdents
|
||||
|
||||
Quote:
Hey VolksWouter, bekend met 'the Urge' en 'Real Big Fish' is ook erg blije Ska! erg leuk...
|
||||
|
||||
Real big fish rules big time!
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, ik heb ze live gezien op Lowlands! Was echt een feesie PS. Ik had trouwens je pics van ´BigBang en Stanford Hall´op Keversite gezien, was wel een strak weekend zo te zien?!?
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 11-05-2004 at 14:01. |
|
||||
|
||||
Oh ja zeer zeker dat was goed te doen,ik had me alleen iets te zomers ingesteld en het was toch wel koud in de UK,loop daardoor nu al een weekje met een verkoudheidje rond..
Het was zo tof dat ik volgend jaar weer ga!
|
||||
|
||||
Het is het verkoudheidje dus wel waard... gaaf man! Ik zag dat je de jongens van Slammedpanel ook was tegengekomen... of waren jullie samen? Nou ja, het lijkt zeker de moeite waard om naar de UK te gaan!
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 11-05-2004 at 14:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
Descendents, COOL!, maken gave muziek |
|
||||
|
||||
The hamsters- route 666
cd singltje van de george baker selection, little green bag. eigen gemaakte nonstop mix van status quo. steve vai- alien secrets |
|
||||
|
||||
Quote:
ik ook hardcore, maar ook wel eens wa rustiger, ligt aan mijn bui... en is da nie slecht? luchtfilterbak met gaten? want da wil ik ook wel!!
|
||||
|
||||
Metallica-STP-Pearl Jam--Queen of a stone age (niet QUEEN dus )-Transvision Vamp enz.
|