|
||||
|
||||
Heb hier in Doetinchem nog liggen:
- Een brandstof pomp met een vrij nieuwe filter erop voor een Golf 2 1.3 NZ. Compleet werkend van de auto afgekomen. - Golf 2 CL onderlip, goede staat. Kom maar halen. Versturen wil ik ook wel, als je dan in ieder geval de verzendkosten vergoedt.
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo, Zou dat benzinepompje ook passen op een golf 1 1.3 ? Die motoren zien er mij toch vrijwel hetzelfde uit ? Moest het passen, stuur me gerust een PB met de verzendkosten naar Belgie, en jouw rekeningnummer en zo, en dan maak ik dat met veel plezier over ! |
|
|||
|
|||
ruit voordeur bestuurderszijde van een vw golf 3 uit 1997
gratis af te halen te cuijk |
|
|||
|
|||
2 sets velgen 18'' gratis 5x100
hoi heb nog 2 sets velgen liggen gratis af te halen
2x steek 5x100 velgen zijn zo ver ik weet 100procent recht maar durf het hard op te zegge idiaal voor een hobby om op te knappe of andere leuke dinge te wil je fotos stuur ff een whatsupp of een emailtje dan ken ik je die sturen kennyromme@msn.com dit is mn nummer 0611260478 gr kenny |
|
|||
|
|||
Mail gedaan!
|
||||
|
||||
Gratis of tegen donatie aan het forum af te halen:
Kenwood KDC-C660 6 disc wisselaar. geen kabel erbij
|
|||
|
|||
Quote:
wat is hier precies mis mee? geen trekhaakgat? en als laatste waar af te halen
|
||||
|
||||
Nieuw rempedaalrubber Jetta 1 Golf 1 automaat. Zal zeker op nog meer modellen passen, maar dat weet ik niet. De volgende nummers staan er op:
431 723 173 827 723 173 Kan verzonden worden met de brievenpost, dus geen pakketkosten. Donaties voor het forum.
|
||||
|
||||
De kerstgedachte toegeslagen?
|
|||
|
|||
gratis Golf 2 interieur
gratis afhalen
|
|
||||
|
||||
Volgens mij zocht AdvilBob nog zo een..
Heb hem je link doorgespeeld
|
|||
|
|||
Quote:
Goed bezig. Kan er beter iemand een plezier mee doen dan weg gooien |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een 1.8 8V DS (mechanische klepstoters) motor in de schuur staan uit een Passat 32b. Past uiteraard in nog veel meer VW's. Koppakking / distributieriem zijn een paar 1000 km voordat het blok geswapt werd voor een dieselblok vernieuwd. Er zit een 'snelle' nokkenas in, die bekend staat als de G-Nockenwelle. Zit geen carburateur meer op, heb altijd met een Weber DMTL gereden en die is al verkocht.. Gratis af te halen in de Hoeksche Waard.
Over een tijdje gaat het naar de sloop en dat is eigenlijk zonde, motortje heeft altijd prima gelopen en is sterk zat! Last edited by Arne : 02-01-2013 at 20:10. |
|
|||
|
|||
grill mk2 met verstralers
gratis in regio nijmegen op te halen:
Nette grill mk2 met verstralers.... |
|
||||
|
||||
Gratis af te halen, interieur golf 2
Wie kan ik een plezier doen met een redelijk 3 deurs golf 2 interieur, anders gaat het naar het stort. Bestuurdersstoel heeft een versleten wang, hier en daar een brandgaatje. Deurpanelen hebben een chrome bies.
|
|||
|
|||
Onderdelen passat 3B 1997
heb hier nog wat delen liggen van mijn passat 3B 1997, voor mensen op dit Forum gratis af te halen in Uden(Noord-Brabant)
Marktplaats link |
|
||||
|
||||
up
|
|||
|
|||
Heb nog een voorbumper van een golf 1 nieuw (immi) liggen, deze had ik besteld vanuit duitsland maar bleek dus een hoekje uit zijn(wat je bijna niet indien gemonteerd) En de uiteinde van de bumpers zijn wat gedraaid, Zie foto.
Heb een nieuwe gekregen van het bedrijf en ze zeiden dat ik deze moest vernietigen. Beetje zonde vind ik zelf en het staat mij in de weg. Dus het is gratis af te halen in de regio van Gorinchem. De binnenbumper met bevestigingsdelen zit er bij. picture sharing upload pics |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Gratis setje Koni vaste verlaging (80?) Achter, geschikt voor MK2/Corrado/MK3 etc, komt onder mijn Corrado vandaan, is samen met een set G60 voorpoten, is verder helemaal compleet, op te halen in Den Haag