|
||||
|
||||
Quote:
Je kunt je eigen topics nog steeds editen, zo kun je deze dus up-to-date houden |
|
||||
|
||||
Quote:
De reply button is idd nog zichtbaar. Helaas ook niet eenvoudig te verwijderen in deze versie van de forum software (anders was 'ie al weg )
|
||||
|
||||
Als uppen niet meer kan dan maar iedere dag een nieuwe advertentie zetten en de oude verwijderen...
|
||||
|
||||
Mits ze dat goed keuren anders zit je mooi zonder als je de oude al verwijderd heb
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, dat is ook al weer waar !
|
||||
|
||||
Kijk, alles lost zichzelf op zo
|
||||
|
||||
Quote:
Ok duidelijk dank u. |
|
||||
|
||||
Wat een genot....na de resizer en de youtube-viewer alweer de derde top-update van 2013 op het Volksforum Als ik nu op "new posts" klik, heb ik maar 3 pagina`s ipv 7, waarvan dus 4 pagina`s volledig gevuld zijn met advertenties. Top werk mannen!
|
||||
|
||||
Ik ben er ook blij mee!
|
||||
|
||||
Dat er iets moest gebeuren was duidelijk en voor een groot gedeelte kan ik me vinden in de nieuwe regels
maar .... je eigen advertentie niet meer kunnen "uppen" vindt ik een groot gemis. Niet dat dit dagelijks zou moeten kunnen maar om de x dagen zou een oplossing kunnen zijn. Tuurlijk zijn alle advertenties via de search te vinden maar vaak koop en verkoop ik spullen juist doordat je ze per "toeval" voorbij ziet komen. Voorheen kon je dus regelmatig uppen waardoor meer mensen de advertentie zien, nu zullen alleen de mensen die op het moment van plaatsen van de advertentie het topic zien en daarna door andere nieuwe advertenties naar achter schuiven en nog minimaal bekeken worden. Zoals ik al zei, uppen hoeft niet dagelijks te kunnen maar helemaal niet meer mogelijk zijn vindt ik wel heel Rigoureus
|
|||
|
|||
Absoluut met het bovenstaande bericht eens.
Verder ben ik erg benieuwd of op dat punt nog iets veranderd zal gaan worden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Verrek, je hebt gelijk !! Wat een genot !! |
|
|||
|
|||
Ben het met ronaroot eens...
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad! Wat een genot, houden zo! |
|
|||
|
|||
Quote:
*edit* waardeloze klote update, zelfs mijn gezocht topic kan ik niet meer uppen
|
||||
|
||||
Ik denk dat we terug moeten naar de basis van dit forum, waar het verkopen nauwelijks een rol speelde. Met deze update gebeurd dat helemaal, dus ben ik er erg blij mee. Zoals al gezegd, het scheelt pagina's aan "new posts". Dat je ads niet mee kunt uppen, tja..., dat doe je bij mp over het algemeen ook niet, bij onderdelen al sowieso niet. Als je het bij wilt houden, ze komen toch voorbij bij "new posts", als je geïnteresseerd bent dan reageer je gewoon meteen en is het daarmee opgelost. Als je dan af en toe nog eens door de rubrieken van "te koop" scrolt, hoef je helemaal niets te missen.
Dat is mijn mijn mening dan toch... |
|
||||
|
||||
Quote:
Mochten er zaken zijn waar u tegenaan loopt, schroom dan niet om deze bij uw moderator te melden. Om nu meteen de gehele verandering als "waardeloos" en "klote" te betitelen vind ik een beetje ver gaan. EDIT: verkeerde voornaamwoord gebruikt
|
||||
|
||||
heerlijk dit maar 3 in plaats van 8 pagina's new posts
|
|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens het is mooi mee genomen dat je iets mag verkopen. Maar ik heb zelf meer aan alle info die ik van alle leden krijg en of zelf lees in bestaande topics
|
||||
|
||||
Het uitschakelen van de replies (en dus ook het uppen) is iets waar we binnen het bestuur meerdere malen over gesproken hebben en voor ons een weloverwogen keuze is geweest. Onze insteek is geweest om het forum meer terug te brengen naar de kernwaarden, zijnde vragen en oplossingen, projecten en how-to's. Daarnaast is het zo dat wij veel opmerkingen van leden kregen dat het "Marktplaats-gehalte" van het forum te hoog was en dit wordt nu eenmaal voor een groot deel veroorzaakt door talloze advertenties die soms zelfs dagelijks omhoog werden gehaald.
We realiseren ons echter ook dat het handelen in onderdelen en auto's een wezenlijk deel van het forum uitmaakt en dat daar ook een plaats voor moet zijn. Daarom hebben we gekozen voor een systeem waarbij we alle advertenties op juistheid kunnen controleren en er geen reacties meer mogelijk zijn. We snappen dat het niet meer kunnen uppen en reageren door een deel van jullie als vervelend/irritant/jammer wordt beschouwd, maar we denken hiermee de beste keus voor het forum te hebben gemaakt. Zoals gezegd is de search altijd beschikbaar en voor mensen die graag handelen, is het het makkelijkste om simpelweg door de forumcategorieen van hun keuze te struinen op zoek naar nieuwe items. We hopen op jullie begrip!