|
|||
|
|||
helaas mario heeft voor de 993 niet zo heel veeel meer liggen
de laatste 993 turbo bumper heb ik na een uurtje in bumpers spitten er zelf uitgevist.. Stoelen enkel standaard spul en dat heb ik al.. |
|
|||
|
|||
Mooi project zeg, luchtgekoelde porsches zijn superdik.
Kleurtje waar je em in gaat spuiten vind ik ook wel geinig. Maar dat zal met mn andere sleutelhobby te maken hebben denk ik: |
|
||||
|
||||
de nissan van de kampioen van 2012
|
|
|||
|
|||
Die heeft z'n huiswerk gedaan
|
|
||||
|
||||
te gek project!!!! |
|
|||
|
|||
Dank je..
zal in de kerstvakantie eens zien of ik de klaar liggende onderdelen op de foto kan krijgen.. en uiteraard de vooruitgang....hoop em dan eerste fase te kunnen spuiten.. |
|
|||
|
|||
Vakantie dus updates!!! :thumleft:
Grondverf staat erop...... alles al weer geschuurd.... en daar waar nodig strijkkit erop.. altijd weer een uitdaging om af fabriek te laten lijken.. NU drogen en dan nog de coating erop... Daarna de kleur .... Enkele foto's hier de rest is te volgen onder de link http://fabiansalbum.mijnalbum.nl |
|
||||
|
||||
ziet er weer netjes uit fabian
|
|||
|
|||
Waar een vakantie al niet goed voor is.
Alle onderdelen ondertussen kunnen vinden? |
|
|||
|
|||
Je kan er maar druk mee zijn ja, :-)
IK moet enkel nog een linker dorpel deel hebben dan ben ik compleet... |
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Paar kleine updates, daar waar nodig in de coating...
en als laatste wat voorbereidingen voor morgen om de kuipen enz in de kleur te zetten.. volgende week de binnenruimte... |
|
||||
|
||||
Mooie vorderingen weer !
|
||||
|
||||
nice!
word weer een dikke porsche!
|
|||
|
|||
Quote:
Neem even contact op met MelG60 hier van het forum. Die heeft nog een setje stoelen en wielen liggen ( die van die grijze s3 die te koop stond op het forum met porsche stoelen en velgen ) Dikker spul kan niet |
|
|||
|
|||
Velgen heb ik inmiddels al , staat ook wel ergens geschreven hier..
De stoelen zijn als ik het goed voor heb de gt3(look) stoelen dus echt volledige kuip die zoek ik niet. zoek echt alleen de turbostoelen met harde achterkant... |
|
|||
|
|||
Eerste foto nog zonder blanke lak..
daarna wat blinkie deroverheen.. volgende week de binnenbak en dan weer opbouwen!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
gaat hard hier....
|
|||
|
|||
Ach ja vanaf volgende week een stuk langzamer denk ik...
Voor de stoeldiscussie dit model zoek ik en staat is onbelangrijk.... |