|
||||
|
||||
brings back memories
|
||||
|
||||
de wielemn maken de man dat zie je maar weer
heel dikke machine geworden
|
||||
|
||||
Zondag met de jetta naar Asten geweest! Zelf geen foto camera mee genomen, maar deze foto gevonden:
En onderweg heef ronnie ook nog een leuke foto gemaakt! Aangezien ik nog niet geheel tevreden ben ik daar vandaag mee bezig geweest. Aangezien die al helemaal omlaag stond, heb ik vandaag de bumpstops ingekort, nieuwe toplagers, en de hulpveren ertussen uit. Hier paar fotos van voor en na. Hiermee begonnen: Zelf maar iets gemaakt omdat ik die ''tool'' niet heb Sachs veerpootlagers En zo staat hij nu: Totaal beeld ''hoog'' Totaalbeeld laag... Heb wel gezien dat een van mijn voor schokbrekers niet meer 100 % is. Dus ik haal binnenkort een ander setje, ook omdat ik nu voor en achter een ander merk heb. En De achterkant komt ook nog aan de beurt! |
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit man
|
|
||||
|
||||
Mooi mooi..
|
||||
|
||||
Dat ligt al een stuk beter voor
Owja die dopjes had je ook even aan mij kunnen vragen haha
|
||||
|
||||
Quote:
Achja, nu heb ik tenminste wel mijn eigen ''cutom made'' dopje haha. Vandaag ook achter een stuk omlaag gedraait , en de bumpstops die van de voorkant kwamen een stuk achter bij gezet. Nu raak ik niet meer mijn wielkast+ ik lig lager Foto: |
|
||||
|
||||
Dat is echt een stuk beter Erik.
|
|||
|
|||
Had je topic nog niet gezien, maar is dikke prima zo Erik !
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit
|
||||
|
||||
Hij staat er super bij.......
|
|
||||
|
||||
Dank je
Een andere kleine update is besteld, de achterplaat heb ik nog kunnen krijgen via ''dutch_jetta_gt''. Nieuw in de verpakking! |
|
||||
|
||||
Fijn is dat ook weer netjes.
|
||||
|
||||
Weer 2 kleine updates.
Heb een Wiechers veerpotbrug voor + achter erop. Ik had deze nog liggen voor de golf, maar nooit gemonteerd. Monteren ging niet zomaar. De aansluitingen van de vaccuum slangetjes zaten in de weg. Stukje inlaat waar dat in zit beetje aangepast zodat alles weer goed past! En natuurlijk nog even een paar fotos gemaakt Last edited by erik_jetta : 04-07-2012 at 17:51. |
|
|||
|
|||
Erg dikke jetta Heb spijt als haren op mijn kop dat ik mijn witte jetta verkocht heb
|
||||
|
||||
Inderdaad een cool ding.. heb ook goeie herinneringen aan een atlasgrau'e Jetta met dikke bumpers
Enige wat ik zou doen is smoke knippers in de voorbumper.
|
||||
|
||||
Heel gaaf geworden Erik
|
||||
|
||||
Quote:
ik ook,voor de rest is ie uber
|