|
||||
|
||||
Goede opkomst zo te zien met mooie wagens allemaal, helaas kon ik vandaag niet van de partij zijn maar ja ken niet alles hebben/doen in t leven. Volgend jaar maar weer effe langs hoppen.
|
||||
|
||||
Weer terug van een gezellig maar drukke dag in Arnhem, voor de jaarlijkse meeting van VW-Team Arnhem.
Erg mooie locatie alles dik voor elkaar, al mag voor mij de volgende keer er een andere live band komen Verder top geregeld mannen.. Hierbij de link naar onze foto's http://www.facebook.com/#!/pages/subdubbers/169978463076384 |
|
|||
|
|||
Net weer thuis
Geslaagde dag gehad Iedereen bedankt voor de opkomst en hopelijk tot ziens op de 7e volgend jaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
jaah precies... de band was niet super. Verder echt een top dag gehad! Goed georganiseerd, gezellige mensen en vooral heel veel mooi auto's! Nou eens een poging doen tot uploaden foto's. Geen dagelijkse bezigheid. Dus zal er wel even mee bezig zijn. |
|
||||
|
||||
Iemand nog foto's van de Type4's die bij de eerste foto's op de achtergrond zichtbaar zijn? Was er vdg niet bij..
|
||||
|
||||
Iedereen top dat jullie er waren!
|
|
||||
|
||||
Vandaag even met Ernst (evilnyntje) op en neer gereden, en dus ook ff de mini-polo-meeting mee gepakt
Was een behoorlijke opkomst! Netjes voor elkaar!
|
||||
|
||||
Moe maar voldaan kijken we terug op de 6th Arnhem DUB INN.
Eindelijk weer een geheel droge editie! Nogmaals dank aan de Subdubbers voor de jurering. Ideeën, verbeter punten voor de volgende zijn er altijd, en daar gaan we dan ook zeker mee aan de gang! Iedereen bedankt voor jullie komst, want laten we eerlijk zijn, zonder jullie zijn wij enkel een team, met een heel groot grasveld!
|
|||
|
|||
1 grote tip nooit meer die zangeres er neer zetten aub
|
|
||||
|
||||
Super meet Dub Inn !
Zoals we gewend zijn van onze vrienden uit Arnhem een geweldig treffen.
Wat een opkomst alles in kruiken en kannen. Ze hebben het weer voor elkaar zoals gewoonlijk top en dikke pluim voor de organisatie. Ga er maar aan staan ! Ook van ons weer een foto bijdrage de rest staat op : VW-Sportmania clubsite photoalbum Tot ziens in Mook 20 mei 2012 VW-Sportmania VAG air and water cooled meeting a/d Maas |
|
||||
|
||||
eerste foto's staan ook online op www.vw-speed.nl
er komt ook nog een serie op www.dubnutterz.com maar dat zal waarschijnlijk morgen in de loop van de dag/avond zijn
|
||||
|
||||
Mijn foto's van gisteren http://www.mijnalbum.nl/Album=DWZD3XPM
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ook een paar foto's van mijn kant:
|
|
||||
|
||||
Wat een wagens!! Lekker hoor!
|
|
|||
|
|||
Super meeting
Absoluut naar mijn zin gehad gisteren Heuvel af nog even een 3 wieler van de Ibiza gemaakt :P Hierbij een kleine selectie van mijn foto's: http://kgroot.nl/index.php/events/54-dub-inn-2012 |
|
||||
|
||||
Zo te zien weer wat gemist, konden helaas dit jaar niet, erg jammer, ziet er geslaagd uit iniedergeval
|
||||
|
||||
Iedereen bedankt voor een mooie dag gisteren!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit!
Jammer dat ik/wij niet aanwezig konden zijn... Volgend jaar beter....
|
||||
|
||||
Mijn bijdrage van deze 6e Dub-Inn @ Arnhem
|