|
||||
|
||||
als je zo'n auto rijden wil is het denk ik het beste om 1 van de laatsten te kopen. die hebben de wax behandeling af fabriek gehad.
en dan nog.. die van mij leek ook hard, maar toch vind je altijd een paar plekken die iets minder zijn. |
|
|||
|
|||
Ja klopt en binnenschermen de 83ers zijn veel beter dan de golfjes met kleine achterlichten.
Vooral in begin 1974 1975 1976 waren ze enorm slecht en waren ze soms naar 6 jaar al compleet doorgeroest, en konden ze al naar de sloop vooral omdat er bijna geen wax in zat Mijn 1976er is daarin tegen nog vrij hard opmerking (je kan ook gelijk zien hoe weinig Wax er toen gebruikt werd) in 1978 met de facelift naar kunstof bumpers nog ietsje beter maar vooral in 83 waren de holle ruimtes goed geml'd. en de kunstof binnenschermen waren een wereld van verschil en antisteenslag coating bij de dorpels voorfront en achterpaneel. Maarja ik denk nu wel dat de tijd is gekomen dat de Golf1 een klassieker is , en vooral de modellen met kleine achterlichten meer te gaan koesteren.
|
|||
|
|||
Heb een vraagje is die golf te koop en welke kleur heeft hij.
Oh zit het kenteken er ook nog bij. Alvast bedankt Afz kally prins |
|
|||
|
|||
De Golf heb ik tijdje geleden verkocht , casco is nu circuit-auto geworden temminste dat waren de plannen van de nieuwe eigenaar
Verder was de Golf behoorlijk slecht vooral de voorkant was weinig meer van over , plaat over plaat achterkant had inelkaar gezeten waardoor de kofferbakplaat was opgaan krullen en de balk en achterasophangingen waren niet veel meer veel helaas door goedkoop oplapwerk door de vorige eigenaren , leek op de foto's goed maar dat was hij niet..