|
|||
|
|||
(Voor de lowriders)
Ff fotos gemaakt van de drempels die je tegen komt richting de parkeerplaatsen. |
|
|||
|
|||
Niemand foto's gemaakt ?
|
||||
|
||||
Nee helaas niet nee is dat ik laat was en het te donker was om met mijn telefoon foto's te maken anders had ik het gedaan.
Ik hoop aanstaande vrijdag foto's te maken ben er dan vanaf 20.00 uur en dan hoop ik weer op een gezellige meeting. Ik heb al gehoord dat de meeste weer langs komen en een paar nieuwe dus jullie zijn welkom.
|
|||
|
|||
nu benieuwd hoe het is geweest en of er een leuke opkomst was!
word het wekelijks of maandelijks?kon 4 mei helaas niet komen maar wil wel een keer komen kijken! |
|
||||
|
||||
Ik kom wel even kijken als ik in de buurt ben
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
vrijdag helaas de versnellingsbak halen, next time kan ik wel even af komen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Op de top van de avond stonden er tussen de 20 en 25 auto's. Het was een leuke en gezellig meeting de meeste die er waren geweest waren te vreden en hopen er deze vrijdag er weer bij te zijn. Aangezien sommige vorige vrijdag niet konden komen die deze vrijdag en het is de bedoeling dat die wekelijks wordt gehouden en dan kan je zelf bepalen of je wel of niet komt.
|
||||
|
||||
Quote:
Tot dan.
|
||||
|
||||
Quote:
Je bent welkom.
|
||||
|
||||
Vanavond is de meeting er weer in het Westerpark in Zoetermeer tot dan.
|
|||
|
|||
Heb me reeds voorgesteld op het forum.
Ik zal de 18de er ook bij zijn met me blauwe 6k2 cupra. Alvast wat forumleden leren kennen Gr |
|
||||
|
||||
Je bent welkom zit jij toevallig ook op het Seat forum zo ja zou jij dan voor mij deze meeting daar willen plaatsen of iemand anders die daar zit.
Hoe meer v.a.g auto's hoe meer er valt te bekijken.
|
|||
|
|||
Ik zit bij seat-club inderdaad. Ik zal het neerzetten op het forum
|
|
|||
|
|||
dan kom ik de volgende x met de skoda octavia combi RS......
dan hebben we echt van alles wat....:p |
|
|||
|
|||
je heb nu wel foto's gemaakt...... enne waar benne die dan......FOTOFOTOFOTOFOTO's.......
|
|
||||
|
||||
Quote:
Daar hou ik je aan en foto's komen eraan.
|
||||
|
||||
De opkomst was iets minder als vorige week maar toch weer nieuwe auto's gezien en weer gezellig.
Ik hoop jullie alle weer te zien vrijdag ik zelf ben dan wat later omdat ik vanuit mijn werk moet komen.
Gr. Jeffrey (gticlub-holland) & (Vag*force) Last edited by jeffreyvdt : 24-07-2012 at 14:11. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt en natuurlijk wel met de plattegrond en adres is misschien wel zo handig bedankt.
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik ook maar even langs komt binnenkort. Maar moet eerst me blokje even vervangen maar ziet er leuk uit! (en lekker dichtbij vanuit den haag)
|
|||
|
|||
Is het vrijdag over een week ook weer 25 mei? Wij willen met seat club nederland ook langs komen met een paar auto's
|