|
||||
|
||||
Weer een kleine winterupdate!
Afgelopen tijd weer wat tijd aan de hobbie besteed! Zijwindschermen NIEUW in doos gevonden via marktplaats. Echt een mooie vondst, schermen passend op een vierdeurs. Tevens de winterbanden eronder geknoopt. Mooi moment om de velgen weer wat TLC te geven. Zere vingers van de Belgom maar het resultaat mag er zijn! En speakertje in m'n dashboard gebouwd. Geen wereldgeluid, maar ach, wel netjes achter het rooster. Dat was het voorlopig weer, van het voorjaar maar weer eens nieuwe foto's maken. Tevens gezocht, een nieuw dashboardklepje! Bij de mijne is de sluiting kapot.. heb je wat liggen let me know!
|
||||
|
||||
Die schermen zijn zo fout dat wel cool zijn!
Velgen zijn weer puur opgefrist. |
|
||||
|
||||
Erg gaaf ding
|
|||
|
|||
Dit vind ik een vette golf!! Ik heb je ook nog aangesproken toen je het Enka terrein op reed bij de dumpd meeting.. misschien weet je t nog
En die EG vti is ook een vet ding! *edit, mocht je die windschermen kwijt willen....
|
||||
|
||||
Oja volgens mij vroeg jij nog naar mn kleurcode toch?
|
||||
|
||||
toppertje, deze mk1
|
|
||||
|
||||
Jaja het voorjaar lijkt er toch echt aan te komen nu!
Althans ik verwacht niet meer dat er nog gestrooid hoeft te gaan worden, dus tijd om de zomerwielen er weer onder te leggen! Tweede paasdag goed besteed, vandaag meteen m'n nieuwe spacers gemonteerd. Had er ook verlengde wielbouten bij gekocht, dus deze maar eens pas gemaakt. Met behulp van de slijpschijf ingekort, en de braampjes eraf geschaaft op m'n werk. Met als resultaat, mooi bouten op maat. Testfit, met 10mm spacer! Staat nu heerlijk breed op z'n kont, ben er erg blij mee. Binnenkort meer foto's!
|
||||
|
||||
Erg mooie golf!
Aanwezig op de Arnhem DUB INN? wil hem wel eens "live" bewonderen.
|
|||
|
|||
Schitterende auto!
Mag ik vragen welk merk/type speaker je in de dash hebt gebouwd? |
|
||||
|
||||
RobbieMK1, is een Caliber, heb nog een dashspeaker in de verkoop staan.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=109232 DUB INN hou ik in gedachten, wil sowieso wat meer meetings afgaan dit jaar.
|
|||
|
|||
Quote:
Zie PM. |
|
||||
|
||||
Damn strak karretje! Mooie kleur ook. Succes met je nieuwe aanwinst.
|
||||
|
||||
Ziet er strak uit! zie rechtsachter onder de bumpert wel een beetje blaasjes komen/ mischien ff aanpakken voordat het wegrot?? zijn gevoelige plekjes daaro..
Verder ziet het er super uit, vooral het interieur vindt ik top
|
||||
|
||||
Thanks voor alle complimenten!
Ben vandaag weer aan het klussen, kom er niet helemaal uit... Wie kan mij helpen? http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=113048