|
|||
|
|||
De postbode is geweest hehe
Vandaag weer nieuw pakje toegekregen om de golf nog ietske properder te maken ^_^
De leuke doos proper uitgepakt Aangezien dat ventilatordeksel enzo opnieuw gecoat is mogen er ook nieuw stickers op Motorkap wordt ook opnieuw gespoten omdat de binnekant mij niet echt aanstond dus hier ook nieuw stickerke voor gekocht. Motorkapslotje en boutjes voor de voorvleuges deze waren niet echt proper meer :lol: En boutjes voor de schroefkit. Naftpomphouderke. Oettinger embleem :wub: Dit komt niet op de gti maar moest het gwn hebben. Schroefkitje gespoten de veren zelf zijn binnen voor te coaten. En de voorlopige velgen ^_^ . Worden nog gecoat deze maand. |
|
||||
|
||||
Nette aankoop Hoe kom je aan die parkers op de 2e foto? Is dat voor de voorschermen? Die zoek ik ook nog namelijk. Je hebt er toch 8 nodig per kant? En dan nog 1 aan de voorkant.
|
|||
|
|||
Quote:
8 per kant? waar ga je die allemaal steken Nee 8 in totaal normaal gezien Besteld bij jeroen rison |
|
||||
|
||||
Niet alleen bovenkant bij de zijschermen, maar ook de achterkant. Daar waar de deur zit. Dan zit er ook nog 1 onderaan de dorpel.
|
|||
|
|||
Foto's van de gedane werken.
Ok het is precies eventjes geleden dat ik hier nog iets gepost heb .
De buitenkant was in orde in mijn ogen aangezien dit niet echt mij pareltje moet worden is hij ok , dus nu het innerlijke En start Zo gezegd zo gedaan hij is eruit Begonnen met de boit, vies vuil en vettig haha Nieuw bourages gestoken opgekuist en wat nieuw steunen en stangen enzo. Dan het koppeke Andere geslepen nokkenas erin nieuw klepgeleiders enz... Proper klepkes Dan het ondeblokje, geboord, nieuw pistons, drijfstangen lagers enz.. Afplakken en proper maken Black Sebiet de volgende upload |
|
||||
|
||||
Goed bezig!! Dat wordt nog een nieuwe.
|
|||
|
|||
Deel 2 haha
Aangezien we toch bezig waren maar eventjes classicparts gaan plunderen :p
Nieuw boutjes, afdekkapjes en leidingskes Deel 2 Nog nieuw plaatje voor in de boit, en nieuw oliepeil stokje Nog wa nieuw spullekes Beetje opfriswerken Inlaatje helemaal naar mijn zin alleen spijtig maar van de gasklep maar ik krijg ze niet properder Nieuw pompje, nieuw poulieke, en nieuw boutjes Nieuwe starter en oliekoeler En dan nog wat 2 dehands stukjes op de kop getikt. Motorkap matje. Mat voor de motorkap gereinigt postlichtjes en city pookje Aangezien je er nieuw niet echt makkelijk aangeraakt was ik content met dit Zelfs het pookje moet eraan geloven Demontage i love it En TADAAA Ander stuurtje veeel beter hehe |
|
|||
|
|||
Mooie updates allemaal. Ik heb hetzelfde stuur. Ga zo door!
VW Passat 3BG TDI '04 VW Bora 2.0 '02 Seat Cordoba Coupe TDI '00 (sold) Skoda Octavia RS '03 (sold) Opel Corsa 1.2 16V '01 (sold) VW Polo 1F 0.9 '80 (sold) VW Polo 1F GT '80 (sold) VW Golf MK2 GTI '90 (sold) VW Golf MK3 VR6 '95 (sold) |
|
||||
|
||||
Wow! Jij pakt het goed aan zeg
Heb je in de versnellingsbak (boite) de klinknagels van het differentieel gelijk vervangen voor bouten?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Jep, en steekt gelijk ook nieuw koppeling in van sachs |
|
|||
|
|||
kadootje van de dag hehe
|
|
||||
|
||||
Quote:
En dan zit je idd aan een stuk of 8 per kant. 3 zitten boven op 3 zitten aan de zijkant 1 rechts onder 1 links onder in je dorpel 16 stuks per auto Wel goed bezig hoor zag pas later dat er nog meer te lezen en zien was
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 02-05-2013 at 16:28. |
|
||||
|
||||
mooie einzer!!
een nieuwe startmotor? waar heb je die gekocht dan en mag ik vragen voor hoeveel?
|
||||
|
||||
Quote:
Die kan je over al nog halen hoor ! VB http://www.winparts.nl/834/motor/st...aden/startmotor Kost wat heb je wat
|
||||
|
||||
goed bezig, ziet r netjes uit allemaal!
mvg Mike |
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry voor de OT, maar kijk even bij ATP autoteile of KFZteile24.de, vooral de eerste heb ik zeeer goede ervaringen mee! @TS; gave Sebrings!
|
|
||||
|
||||
super mooie Golf I GTI
|
|
|||
|
|||
Hey allemaal, terug paar kleine updates
Deze week vanalles weg gedaan naar de glasparelstraler, naar iemand dat kan geelverzinken en naar de coater Ook vandaag nog 2 pak(jes) thuis geleverd gekregen. Nieuwe voorbumper OEM Nog wat prullen voor de deurscharnieren, logotjes, bumperklipsen, mfa hendelke, Dit tegengekomen op internet per toeval, direct gebeld en laten afkomen. Op de vraag of dat het origineel waren kon hem niet antwoorden dus even een gokje gewaagd en maar laten versturen. Maar ik had blijkbaar sjans origineel hella's nieuw me happy haha Morgen normaal nog fotos van de stukken van de coater enzo dus tot de volgende |
|
||||
|
||||
super project, alles met veel plezier gelezen
|
|
|||
|
|||
Heel erg leuk om te zien met welke finesse hier wordt gewerkt! Leuk zo al die nieuwe onderdelen!
Ik heb enkele jaren terug je projecten gevolgd op retropilots.be ( ik vermoed dat jij dat bent). Hoe staat het met de andere golf gti's? Dat zag er ook al netjes uit ! |