|
||||
|
||||
Dit jaar werk ik gewoon door... ben net mijn eigen bedrijf begonnen. Dus eerst maar eens wat op poten zetten...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Leuk wij zitten in Hintergarten , altijd gezellig |
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk een weekje Engeland, vervolgens Sneekweek, verder zie ik t wel. Niet te gek doen, moet ook nog een auto komen haha!
|
|||
|
|||
Twee weken Zuid Frankrijk inclusief alle luxe
|
|||
|
|||
Quote:
jullie ook ? prachtig he top voor elkaar altijd |
|
|||
|
|||
Nog geen idee, maar de kans is groot dat ik met een paar vrienden in de auto spring en richting het zuiden knal(zuid-Frankrijk/Spanje). Moet even kijk hoe of wat, maar beetje kleine dorpjes en in de weekenden in de stad. misschien tent en een paar goedkope hotels.
|
|
||||
|
||||
Elk jaar een hotel in monaco en van daaruit dagjes hier en daar... Cannes St Tropez enz...
Echt super daar als je van mooie auto's houdt. Kan het iedereen aanbevelen!!! Nadeel. Neem je detailing spray mee want elke dag moet je effe met je microveseldoek over je lak maar het blijft mooi als je de blikken van mensen ziet. WTF helemaal uit nederland naar Monte Carlo met zo,n oude lawaaiige, lage Audi GT en nog steeds zo schoon Ook een mooie bijkomstigheid is dat het daar super veilig is. Je laat gewoon je telefoon en je geld op je dashboard liggen met het raam open en niemand die het daar pakt. Veiligste land van europa... naja... landje. 2 vierkante km. Als er nou nog meer Forummers zijn kunnen we een minimeet houden Bij het hotel Last edited by The Clauw : 23-04-2012 at 20:34. |
|
||||
|
||||
Eigen land dit jaar
|
|||
|
|||
We zijn er helemaal uit, we gaan met de Jetta 1 naar oostenrijk, hermagor vlak bij der see
Zijn er tegen die tijd nog meer in die buurt of valt het tegen
|
|||
|
|||
Ardennen --) vakantie
Aarschot --) meeting : Lommel--)) meeting (vag fest) ..
|
||||
|
||||
Ik ga het volgende tripje maken:
Week 1: Balkonië Week 2: Tuinesië Week 3: Rundumhausen |
|
|||
|
|||
Quote:
+1 |
|
|||
|
|||
Ossiachersee lekker touren daaro in de audi cabrio met vrouw en kids
|
||||
|
||||
Tussen 22 en 28 juli in/om Monaco en Napels daarna tot 4 aug vlakbij Dijon. met de golf
Octavia Combi 1.6tdi - Daily 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 27-06-2012 at 08:19. |
|
||||
|
||||
ijsland
|
||||
|
||||
jan. op wintersport met kids
maart was de vrouw in Mexico april op ibiza met kids mei worthersee met kids aug. 2 weken met skutsjesilen heerlijk op een 15m cruier met t gezin okt. nov, zal wel een last minute naar zon worden met kids december wintersport met kids en volgend jaar weer zo alleen dan naar maleisie ipv ibiza
|
||||
|
||||
Zo hé dat doet allemaal maar, mooi dat dat nog kan in deze tijd.
Blijkbaar heeft hier niemand echt last van recessie? Ik blijf dit jaar thuis in verband aankoop woning, de verbouwing daar van en trouwerij, lekker genieten van ons eigen plekje. |
|
||||
|
||||
2 weken Black Forest met m'n vrouwtje !! Even resetten....