|
|||
|
|||
Quote:
ja dat zie je wel eens idd maar heb die van mij bekleed en daar komt geen steenpuin etc in hoor |
|
||||
|
||||
is dat toevallig deze ???
|
|
|||
|
|||
Quote:
is ook mooi. |
|
|||
|
|||
Quote:
Tja ook ik hier ja |
|
|||
|
|||
nog ff wat foto,s
hier nog even wat foto,s hoe de caddy er nu [stukie lager etc] er uit ziet
Last edited by caddygolow : 21-04-2005 at 19:48. |
|
||||
|
||||
en dat lijkt meteen een stuk stoerder!
|
||||
|
||||
kom jij ook uit ede . die foto is bij de jaguar dealer geschoten of niet???
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt. woon je ook in ede dan. wat voor auto rij je? |
|
||||
|
||||
ik kom ook uit ede ja.
En je was vandaag ook in lelystad zo te zien. Ik rij ook een caddy en een golfje. gr ben |
|
||||
|
||||
Quote:
zeker, dan kom ik je zeker 1x per week tegen. Oke, ik op de fiets en jij met de auto Komende maand ben ik nog ff bij PON te vinden op de ICT en dan ga ik weer terug naar de zaak... vlakbij de ingang voor de vrachtwagens van pon :p Zag je foto ook op een pc staan bij Porsche
|
||||
|
||||
dit is mijn caddy
ow ow ow wat een geil ding zeg. Nee hoor is niet de mijne. Zag die van jou wel staan en van ron ook. Waren wel leuke wagens. |
|
|||
|
|||
Quote:
jij kom toch ook uit ede? wat voor auto heb je. heb je een foto ervan! |
|
||||
|
||||
dit is ride nr 1
en dit is mijn ride 2 en deze is van die pappa |
|
||||
|
||||
zoals je ziet moet de caddy nog zakken.
Ben er mee bezig maar tijd ontbreekt. Ben nu met andere voorbumper bezig zoals in een eerder topic. Zal je vast bekend voorkomen. Werk jij bij pon in leusden?? |
|
||||
|
||||
nette caddy
toppie gedaan |
|
||||
|
||||
en trouwens ik heb je al een keer eerder zien rijden.
Pirelli ( alvin zat erbij in en zei heeft dezelfde rijstijl als jouw. Dus hahah gas goed weten te vinden dus. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit zo je caddy !!
|
|||
|
|||
Quote:
ik werk nu idd bij porsche ja. heb eerst bij de jong ede gewerkt. heb daar weleens wat aan jou golf gedaan klopt dat? of de golf lijkt er op kan ook is de witte caddy die waar een andere achterdemper onder zit. of ben jij dat niet? mooie bus ook project zwo set toch.. |
|
||||
|
||||
ja klopt allemaal.
Alleen toen jij er aan gewerkt hebt was hij van andere eigenaar. Ben nu met een g60 project bezig van top tot teen helemaal nieuw. Bus is project zwo ja klopt. 8 ,5 en 10 J 18 inch brocks b4 complete uitlaatlijn van eps. Verlaagd incl luchtvering achter. Plannen heel veel... Nog een vraag. Heb jij een blauwe type 2 tdi gehad?? van een golf 4.. ben jij die gozer bij de jong?? dan heb ik al keer bij jou in de auto gezeten. en de rvs uitlaat onder caddy is nu nog vanaf de kat. Moet nog vanaf het blok doorgetrokken worden. Ben bezig met andere injectoren in de caddy. maar de tijd. dat is groot probleem, krijg je als je voor je eigen werkt. Wel leuk om zo wellicht bekende weer op te doen. Gr ben |
|
||||
|
||||
kan het zo zijn dat ik jou zondag vanaf lelystad op de snelweg gespot heb?
ik reed in een caddy 1 |