|
||||
|
||||
Ik snap er geen bal van..
|
|
||||
|
||||
Ik moest effe zoeken!
Maar zoals me moeder altijd zei gij zoekt en gij zult vinden! Echt super dat jullie een nieuw forum hebben opgezet!! Jammer dat alle oude info verloren is gegaan, maar dat wordt vanzelf weer door elkaar aangevult, hoop ik. Maar het is echt top!!!! |
|
|||
|
|||
guessss who's back.............
|
|
|||
|
|||
Quote:
Wat snap je niet? ... je plaatje was niet goed gelinkt denk ik waardoor hier een enorme avatar stond IMAGE NOT FOUND oid |
|
||||
|
||||
en jij hebt je pb'sniet gelezen zeker martijd daar stond een goede link in voor jouw plaatje
|
||||
|
||||
Quote:
Yes, I know! Bal is reeds gesnapt! |
|
||||
|
||||
Ik ben sinds vandaag ook weer van de partij. Mooi dat er een nieuw forum is
|
||||
|
||||
Welkom
|
|
||||
|
||||
het word al weer drukker...
|
||||
|
||||
Hoeveel zijn er nog zoek???? + 3800...???
|
||||
|
||||
dat is heel mooi dat het steeds drukker wordt, hoe meer zielen hoe meer vreugde.
|
||||
|
||||
Vraag het me ook hardop af : geregistreerde leden of participerende leden ..
|
|
||||
|
||||
helemaal mee eens maurice, vind het top dat er toch weer gewerkt wordt aan een nieuw volkswagen forum! Ben al druk met iedereen de nieuwe url toe te sturen van het tijdelijke forum...
Keep up the good work! |
|
|||
|
|||
val ik ook onder de oud leden Gert ? en nee ik heb nooit over je lopen klagen je had altijd wel goeie opmerkingen, en ik heb nooit de moeite genomen om alles te volgen.
|
|||
|
|||
Ik heb het hiet ook kunnen vinden
Alvast 1 belg terug :twisted: |
|
||||
|
||||
niet getreurd, ik ben er....heb alle vorige forums overleefd en ben dr nu weer bij.
|
|
|||
|
|||
Ook mij is al weer een tijdje van de partij :stampen:
|
|
||||
|
||||
jaja de binken zijn weer aanwezig....