|
||||
|
||||
Boeit niet wat voor spoiler! Ziet er gewoon errug goed uit! Mooie farbe BTW!
|
||||
|
||||
is indd renault spoiler, espace/laguna...
mooi ding, wil ik ook nog eens kopen (als daily) |
|
|||
|
|||
spoilers er af pleuren.
schroefset er onder,ori BBS'en en laag gaan. supersprintje group A en klaar ben je.
|
||||
|
||||
hee mensen, heb 'm vandaag opgehaald. hij rijdt super!!!
grtz geert |
|
||||
|
||||
en de spoiler er al af?
|
||||
|
||||
dat nog niet. eerst auto beetje leren kennen. heb nog beetje moeite met wegrijden...
originele radio en speakers klinken echt mega vet! grtz geert |
|
||||
|
||||
Quote:
Lol dat had ik ook de eerste paar keer met mijn G60! Maar dat went wel! Ziet er goed uit die G40! En ja, als je zelf de booskijker mooi vind zou ik hem laten zitten! Ik heb zelf onder mijn G60 aan weerszijde van de bumper een uitlaat zitten ("R32-look"), heb ik laten doen bij EPS. Sommige vinden het ontzettend lelijk onder een Golf MKII, sommige weer mooi. Ik zelf vind het super dus blijft het! Kijk ook naar je eigen smaak, en niet alleen naar de trend van het moment! Groetjes Robert p.s. kijk bij mijn projectje onder de titel Edition One overspuiten in de sectie: Dutch Forums, Golf MKII/Jetta II.
|
||||
|
||||
leuk project! en wil het al een beetje vlotten....
grtz beert |
|
||||
|
||||
leuk ding, mooi kleurtje ook....
grts Bassie
|
||||
|
||||
ziet er leuk bakje uit,
ik zou zeggen origineel, juist een vet wieltje en lekker naar beneden maar das natuurlijk een kwestie van smaak e