|
||||
|
||||
Zo hier ff een paar shots van de nog te herstellen schade...
wel de bekende plekjes: bij de B-stijl onderaan (linkerkant caddy) Op de dorpel binnenkant deur (rechterkant caddy) (lassen dus ) Hoekje van de deur rechts bij de scharnier ( gelukkig alleen aan de deur en niet op de carosserie) idem Dus toch ff flink beginnen Deuren boeien me niet, daar ga ik geen moeite meer in steken, gewoon nieuwe Onderkant is gelukkig helemaal hard... Ben alleen benieuwd/bang wat er onder die kunststof spatschermverbreders uit zal komen :? Grt Sander |
|
||||
|
||||
eeysz sander
auto ziet er netjes uit man ga zo door |
|
||||
|
||||
Eeey Johan..
thnx, of was het sarcastisch na deze laatste foto's te hebben gezien alles goed verder? Dat kapje van de luchtfilter had ik gelijk weg gehaald na de meeting in Bant, waar we toen mee aan het pielen waren Scheelde toch wel wat... ook met de temperatuur van de motor Grt Sander |
|
||||
|
||||
nee was niet sarcastisch bedoeld
en sinds wanneer post jij foto's waar ik op sta :biggrin: |
|
||||
|
||||
hehehehe...
een meevallertje... ik sta er ook bij |
|
||||
|
||||
echt super zo'n caddy! plannen klinken ook erg gaaf!
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, wou zelf eerst ook een type 1 caddy maar dan benzine.
ben je ook nog van plan om er een passat bumper er achter te hangen?? keep up the good work! |
|
||||
|
||||
nee geen dikke achterbumper.. ik zou graag de originele blokken die er nu achter zitten laten verchromen... leek me wel een mooi gezicht.. maar moet dat ook nog maar zien (net als de rest )
|
|
||||
|
||||
goed doorwerken dan kunnen ze het allemaal komen bekijken op de caddy meeting in duiven
|
|
||||
|
||||
hahahah grapjas
|
|
|||
|
|||
plannen zien er goed uit.
waneer is die caddy meeting in duiven? ga ik mischien ook ff kijken.
|
||||
|
||||
Bij deze:
datum: 8 mei aanvang: 12.00 locatie: Mac Donalds te Duiven Adres: Nieuwgraaf 2 Postcode: 6921 RJ Plaats: DUIVEN Afslag: A12, afrit 27 Westervoort/Duiven |
|
||||
|
||||
Kleine update...
Maandag ga ik mijn CHROMEN VOORBUMPER ophalen JIPPPIIIEEEEEE pics komen nog |
|
||||
|
||||
das mooi voor je
ga je hem ook showen 7 mei in duitsland |
|
||||
|
||||
Ik zit nog te dubben.... het is wel zo'n 400 km rijden, en weer terug.... moet nu ook een beetje sparen voor de rest
(niet dat zo'n rit erg veel kost, en ja ik weet dat ik niet moet zeiken met diesel, maar alle beetjes helpen he En de volgende dag is de meeting in Duiven, dus dat komt goed Grt Sander |
|
||||
|
||||
Nou dit is dus echt balen... gister 4 uur in de trein en dan nog ns 4 uur terug!!!!!
Alleen voor die bumper.... kom ik daar, zit er een deuk op de bovenkant van de chromen bumper... zat ik nou niet op te wachten... verder waren de hoeken ook beschadigd/krassen :frown: Vond 200 toch best een hoop geld... maar ik hoorde dat deukjes er makkelijk uit te krijgen zijn? Wie kan mij ff advies geven????.. of wel doen... of lekker laten liggen en een nieuwe bestellen vanuit duitsland Grt Sander Last edited by Caddy_Sander : 26-04-2005 at 08:26. |
|
||||
|
||||
Tja, lastig. Waar wilde je dan een bumper halen in Duitsland?
|
|
||||
|
||||
www.bullockstyle.de .... zal wel imitatie zijn ben ik bang voor... maar voor 238 euro incl. verzendkosten is ie compleet met hoeken, bumpersteunen, stootlijst
|
|
||||
|
||||
Deze week bezig geweest met het plaatsen van een nieuwe uitlaat. Het is dus een lange pijp naar achter ZONDER dempers. Dit is natuurlijk erg bevorderlijk voor de turbo zodat ie max flow heeft. Er zit al een dikkere downpipe op, dus dat zit wel goed.
Hier wat foto's van het uitlaatprojectje Grt Sander Last edited by Caddy_Sander : 03-05-2005 at 14:27. |
|
||||
|
||||
goe bezig
keep it up