|
||||
|
||||
Quote:
Dank je wel heb ook getwijfeld hem niet tot de tijd dat dit project klaar is in die andere mk 2 tebouwen. maar krijg straks ook een 6 bak van simon peetoom met vw motorsport sper . dus wacht toch maar ot deze klaar is |
|
||||
|
||||
Nice!
Goed bezig... Ga je naar 4wd omdat je de bodem er achter uit hebt? Of blijft het 2WD?
|
||||
|
||||
Quote:
blijft 2 wd , vind 4 wd niet leuk op circuit. |
|
||||
|
||||
Dat ik dit topic nooit eerder heb gezien
Heel gaaf project met mooie plannen! In welke klasse rij je met de matzwarte? En heb je daar misschien wat meer informatie/foto`s van? Enne....die Alfa misschien ook?
|
||||
|
||||
Quote:
hoi doe alleen vrij rijden bij de bmw drivers club . heb wel een eu licentie maar de westrijden die er in nederland worden gehouden zijn MIJ veel te duur heb ik er niet voor over. dat je dit nooit eerder gezien heb kan kloppen heb het er vandaag pas opgezet . die matzwarte was eerst rood , en is niet echt bijzonder . zit wel een hele goeie schroefset onder voor sacksen en achter koni's en een 9a met een kj tronic en 2 andere nokassen. |
|
||||
|
||||
ah, ik heb niet gekeken naar de datum, maar aangezien je al 2 pagina`s aan reacties hebt, dacht ik dat het topic er al een tijdje was
|
||||
|
||||
gaaf project! deze ga ik zeker volgen plannen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
oei,weer 1...en wat voor 1,ga het zeker volgen!
|
||||
|
||||
home mate model met de pook om hoog , komen ook de schakelaars in.
|
|
||||
|
||||
draag armen maak ik ook zelf . die is het type wat onder de mat zwarte zit .
ga het waarschijnlijk wel anders doen onder de nieuwe .. |
|
||||
|
||||
Pedal Box ,
ben er nog niet helemaal over uit of ik deze of staande ga monteren. |
|
||||
|
||||
nog een paar foto's van de zwarte mk 2
op verzoek |
|
||||
|
||||
Dik project!
|
|
||||
|
||||
Kan alleen maar zeggen:
Gaaf als de auto's ook echt gebruikt worden waarvoor ze gebouwd zijn: RIJDEN! Keep up the good work, ga ik zeker volgen. Ben ook wat aan het bedenken voor de draagarmen, heb altijd met UniBalls in de originele draagarmen gewerkt maar...
|
||||
|
||||
@rob:is je blok compleet met uitlaatspruitstuk?
Je hebt er zeker ook een map bij met gegevens van je motor. Denk dat je veel plezier van dat blok gaat hebben,koppel en vermogen. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja heb alles er bij Last edited by golf2 2.016v : 01-03-2012 at 22:11. |
|
||||
|
||||
Quote:
rij ook met die zwarte waar ik hem voor gebouwd heb. maar zal misschien wel wat voorzichtiger gaan rijden met deze nieuwe . misschien ook wel niet . |
|
||||
|
||||
Quote:
dank je |
|
||||
|
||||
Ben 2 jaar geleden bij Gerard geweest,heeft me alles laten zien.
Heb zelden zo'n mooie werkplaats gezien. Kwam er met dit weg> Speciaal gebouwd voor Ronald Morien. Gerard heeft meer als een dag werk gehad om het uitlaatspruitstuk te maken. Gevolg een dijk van een motor,net als die van jouw. En je bak word die sequentieel? |
|
|||
|
|||
Mtdi rijdt vrijestandaard?
Mooi project! Die Alfa 75, is die bij Ad Verkuilen gebouwd?