|
|||
|
|||
vwboesie... jou shop is prachtig, orgineel en gewoon(bijna) af. Last edited by antraciet : 27-08-2005 at 19:19. |
|
||||
|
||||
Komt ie dan he !
|
||||
|
||||
hoeveel inch fuchsen zijn dat wel niet! ik kan niet sjoppen, maar wil wel zo graag.... hoe doet iedereen dat? ik kreeg een ceedeetje van niels en nog snap ik er geen flikker van!
|
|
||||
|
||||
De heer Ploon is erg goed besûg :biggrin:
|
||||
|
||||
Hij is leuk daan!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je! |
|
||||
|
||||
Quote:
gewoon met het toverstafje de pixels selecteren binnen de ruimte (is wit, dus dat pakt ie makkelijk) en deleten die boel..aangezien de koets van de auto door het plakken (ctrl+v) in een laag staat, zie je de achtergrond door de ramen.. |
|
||||
|
||||
volgens mij is deze editie gewonnen door danielle.
gefeliciteerd. of iemand moet in zijn vrije tijd nog zin hebben, maar de meeste shoppen lekker op het werk fijn weekend, en misschien kom ik een paar van jullie nog wel tegen in zandvoort.
|
||||
|
||||
Jasper de week is nog niet voorbij. Volgende week is de winnaar pas bekend
Maar een fijn weekend hoor! |
|
|||
|
|||
ho, ho, ho, laten we de spelregels ff goed intrepeteren aub
degene van wie het voortuig is, waarvan de foto onder handen wordt genomen door een paar forumknutselaars, mag uitmaken wie de winnaar is! en dan ben IK! bij gebrek aan goede inzendingen is er dus GEEN winnaar. |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij snap je het niet helemaal. De winnaar van de vorige week mag de foto van de aankomende week bepalen. Zo moeilijk is dat toch niet? Als je graag een foto wilt uitkiezen, zal je mee moeten doen en winnen. De winnaar probeer ik te kiezen uit de reacties die gegeven worden. Als iemand een beter idee heeft, laat het ff horen. Misschien kan er iets van een poll voor komen? Last edited by Oskar : 02-09-2005 at 22:45. |
|
||||
|
||||
Nee joh Oskar zo is het goed, is toch alleen voor de gein! Vind het super om te zien hoe creatief iedereen is! Gewoon zo laten, regels zijn prima zo.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, gewoon de winnaar van de week een foto laten kiezen ! Je kan uit de reakties wel opmaken wie er de mooiste sjop heeft gemaakt. Denk dat Daan wel een héle grote kans maakt
|
||||
|
||||
Quote:
idd heeeeeeeeeeeeeeel simpel: Quote:
|
||||
|
||||
Die van daan is een voorlopige nr. 1 hoor, errug mooi gemaakt :biggrin:
|
||||
|
||||
Ja, ik stem ook op die van Daan! Hij's heel cool en helemaal af!
|
||||
|
||||
Quote:
Mail jij het volkswagenmuseum voor die millionkefah? Vind die van Danielle ook wel erg goed hoor! |
|
||||
|
||||
Poll ?
Quote:
Waar staat dat de winnaar door een poll bepaald wordt ? Volgens mij bepaalt de winnaar van de afgelopen week die, dus ik. maar goede argumenten zal ik zeker meenemen. btw ik doe zelf ook een poging, hehehe.
|
|||
|
|||
ok, op veler verzoek dan toch de uitslag van de eerst stint: het kon ook niet missen want Danielle is de winnaares!
ik moet wel, want anders denk ik dat ik morgen klappe krijg als ik met mijn busje in Moerhuizen aankom.... of was het nou zevenkapelle |
|
||||
|
||||