|
||||
|
||||
yup...hoop het..ik report wel als het wel of niet goed gaat
|
|
||||
|
||||
welke relais is dat dan? nummer?
|
||||
|
||||
Quote:
uhm 62 67 ofzoow... op relais plaats 2 in de mijn relais box |
|
||||
|
||||
effe bij de mijne kieken dan
|
||||
|
||||
67 bij een 16V.
|
||||
|
||||
bij de mijne is het 80. verwisseld met die van een vriend, geen verschil
|
||||
|
||||
:o stotterd nog steeds
en ik kwam er achter da me versnellingsbak olie lekt dus morgen de brug maar is ff op en kijken waar het vandaan komt...(denk die flensen van de aandrijfassen op schroeft) morgen maar ff voor zeker kijken en dan gaan we dat maar weer doen :frown: :frown: blijf bezig aan da ding...zet em dadelijk gewoon tegen een boom aan :p |
|
||||
|
||||
ps heb ook die rubberen ring van de tankdop gehaald
\kijken of het helpt |
|
||||
|
||||
ben benieuwd
|
||||
|
||||
:o nope helpt voor geen meter :o
heb vandaag de klep onder me spinnenkop schoongemaakt... en rotor en verdelerkap schoon gemaakt temp zender stekker schoongemaakt iemand nog meer ideen die ik kan doen om da stotteren op te lossen nog maals het is alleen bij warme motor Help deze bokkende auto weer soepel te rijden :p neen het ligt niet aan me voet |
|
||||
|
||||
heb je de compressie van de cilinders wel eens nagemeten??
|
||||
|
||||
neej heb ik niet gedaan
waarom zouw ik dat doen.. hij loopt goed als die koud is en stotterd niet heel de tijd als die warm is denk jij aan een klep ofzoow? |
|
||||
|
||||
ja kunnen ook wel eens de kleppen zijn.als alles warm iz zet het ook een beetje uit he. heb mijn compressie laten meten. alle 4 de cilinders op 13.1. vw dealer zei dat dit goed was. maar jah, ik wil zeker weten of alles wel goed is bij mij. compressie meting is zo gedaan. 20 euries ofzo, misschien niet eens
|
||||
|
||||
owke ga vanavond comp meten
kenis heeft schuur met garage stuff der in ga ik eens checken bedankt voor de tip en hij kijkt die klep voor my ook even na( de luchtweger) |
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem gehad en uiteindelijk viel de auto gewoon uit tijdens het rijden, bij mij was het de brandstofpomp en de opvoerpomp.
Doordat de pomp warm wordt zet de lager ook uit. Hierdoor kan de pomp niet de vereiste druk leveren waardoor de auto gaat stotteren als ie warm is. Ik hoop dat je er iets aan hebt. Succes, Ferry |
|
||||
|
||||
he yorick
|
|
||||
|
||||
he yorick anders kom je een keer naar den haag zal ik weleens kijken er is nog niets dat ik nog niet gevonden in die auto`s wat problemen betreft
interesse mail me maar richardcabriogti@wanadoo.nl bellen mag ook 0623644021 |
|
||||
|
||||
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :biggrin:
het is weg... het zat of in de luchtweger onder me spinnenkop...die klep of op da draadje op de cilinderkop...die heb ik opnieuw aangesloten maar iedergeval het is opgelost Iedereen bedankt voor hun advies en tips @ richard ik houd je achter de hand voor als ik weer wat heb Bedankt Peeps |
|
||||
|
||||
gefeliciteerd