|
||||
|
||||
Quote:
ooit eens naar een Golf gti van 85 gaan zien en die had dat ook , enkel ooit nooit geweten voor wat het diende , is het niet iets voor het alarm ofzo ? |
|
||||
|
||||
slotje is denk van het alarm geweest
|
|
||||
|
||||
als je hem niet koopt pm me dan aub even waar die staat misschien heb ik er interesse in
|
||||
|
||||
Hoi,
Ben er gister geweest. Hij heeft besloten om hem in onderdelen te verkopen, dus ik mag hem niet hebben. Hij zei dat wanneer ik eerder bij hem was geweest dat ik hem had mogen hebben voor 250,-. Als ik iets van onderdelen moest hebben moest ik hem maar bellen. Interieur gaat weg met de koper van het motorblok mee. In de carnavalsvakantie gaat hij weer naar Polen en zal hij voor mij kijken naar een belastingvrij Golfje II. Jammer maar helaas dus.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klopt. als de handzender niet meer werkte, dan kon het alarm handmatig uitgeschakelt worden op dit 'dingetje'. mijn 90er heeft het ook onder het linkerachterlicht.