|
||||
|
||||
Best gek dat je het met water moet mengen, magoed, het zal wel!
|
|
||||
|
||||
heb nu mn bbsjes in de afbeit van de gamma en dat gaat al de goeie kant uit na 3 kwartier nu in de afbeit dus dat gaat goed
|
|
||||
|
||||
miss tip zet de ingesmeerde spullen in een dichte vuilniszak want dan vervliegt het minder snel
succes groeten bas |
|
||||
|
||||
en lukt het?
de lak vliegt er hier af met die gamma shit. 6.99€ voor een pot. ff een ander half uurtje laten werken en hoppa |
|
||||
|
||||
Ik heb gisteren die gamma spul gehaald en de oude KARWEI rommel van m'n velgen gespoeld. Vanavond gaat de gamma afbijt erop. Ben benieuwd!
En anders haal ik gewoon afbijt van de praxis... |
|
||||
|
||||
liggen er weer twee in de afbeit nu de andere al zo goed als lak vrij
|
|
||||
|
||||
arnus werkt die shit van de gamma nou bij jou?? je moet die shit van de gamma niet te lang laten werken want dan werkt het averechts heb ik vanavond gehad kreeg in 1 keer bezoek envoordat ie weg was had het al te lang gelegen en was het al weer te droog. en dus moeilijk er weer afkrijgen dus morgen weer ff op nieuw.
succes ermee |
|
||||
|
||||
had ergens gelezen dat nadat dat spul z'n werk had gedaan je het met lak en al eraf kon spuiten met de hogedrukspuit...
nou, ik ben meer bezig geweest met schuren en krabben dan spuiten.
|
||||
|
||||
had ik maar hogedruk spuit
doe het nu met de tuin slang alleen is de nadeel ervan dat de lak dan weer hecht daarna en wit uitslaat |
|
||||
|
||||
ik zie het er echt niet afgaan met de hogedrukspuit. zou zo'n verfbrander ook werken???? of ben ik dan te enthousiast bezig?
|
||||
|
||||
verf brander dan slaan je vlegen zwart uit schuur dat er maar weer eens af of in ergste geval blauw van de warmte
|
|
||||
|
||||
Quote:
zo'n fohn ding heb ik het over he op een alu velg
|
||||
|
||||
nee zal niet werken denk ik denk gewoon goed in de afbeit zetten en dan maar shuren en krabben doe ik nu ook en gaat best alleen mn handen zijn wel kapot van het schuren en krabben
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat bedoel ik nou ook. dacht dat het goed zou bladeren en je het er zo af kon krabben. niet dus
|
||||
|
||||
die lak die erop zit is kou en warmte bestendig dus lijkt me niet.
zet de velgen maar dik in de afbeit en dan ff goed afdekken zodat het niet gauw vervliegt en dan gaat het al stukken beter |
|
||||
|
||||
Gister alle 4 in de Gamma afbijt gezet, en het begon bijna meteen te bladeren. Goede zaak! Maar het is inderdaad zo dat je niet te lang moet wachten met afschuren (schuursponsje) en afspoelen. Beter 2 velgen tegelijk ipv 4, want bij de laatste is het al wat opgedroogd en kan je opnieuw beginnen...
|
|
|||
|
|||
ik heb toen alabastine gebruikt, telkens een kwartiertje in laten werken en vervolgens met een schuursponsje en een emmer water de lak eraf gehaald... ging vlot
|
|
||||
|
||||
Quote:
zei het toch!!!! |
|
||||
|
||||
Kijk, da's handig om te weten!
Vandaag of morgen even mee aan de gang voor mijn dit weekend gekochte Porsche Gully's. |
|
||||
|
||||
Quote:
veel succes ermee,als de originele lak er nog op zit ben je wel ff bezig.dat spul is er bijna niet af te krijgen. |