|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Koud, nat, auto vies, maar W.G.A.F. het was gezellig
ik had btw ruzie met m'n camera, dus maar een paar foto's: Dubnutterz pics
|
|||
|
|||
Allemaal bedankt voor de mooie opkomst!
Het was gezellig en ook het weer was niet superslecht aangezien er toch een hoop op zomerwieltjes gekopmen zijn. Last edited by skinny : 08-01-2012 at 21:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gelukkig is het allemaal goed gegaan.. Ik heb ze er af gehaald stel jullie zouden er slecht van slapen vannacht..
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 08-01-2012 at 20:21. |
|
|||
|
|||
We hebben een 130 auto's mogen verwelkomen, iedereen nogmaals bedankt voor de aanwezigheid !
Zelfs auto's die voor de gelegenheid uit de winterslaap waren gehaald, helemaal top ! Volgend jaar nog maar wat door organiseren een een leuke zomer meet proberen neer te zetten... Mocht er trouwens iemand een onderdeeltje van een camera/ statief kwijt zijn PM me even, dit is namelijk gevonden met opruimen. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ach.. spass muss sein |
|
|||
|
|||
Bij deze wil ik namens alle leden van Subdubbers iedereen bedanken die vandaag de moeite hebben genomen om van soms erg ver te komen op onze eerste meet and greet.
Het was voor ons uiteraard onzeker hoe de opkomst zou zijn gezien het voor ons nieuw is en we erg afhankelijk waren van het weer op het moment. De opkomst bleek op ongeveer 130 auto's te liggen waar we uiteraard erg tevreden over waren. De koffie kwam wat laat op gang, maar ook hierin zit een leerproces en is gelukkig uiteindelijk goed gekomen. Wij willen iedereen die er waren dan ook danken voor de genomen moeite, en al die genen die onze meeting hebben gepromoot ook hartstikke bedankt, want zonder jullie is een meeting simpelweg niet mogelijk.... Dan wil ik die paar '' rotte appels '' die hun mannelijkheid meenden te moeten tonen door luide uitlaatjes, piepende bandjes en het onnozel rondspollen over de meeting verzoeken dit de volgende keer te doen in hun eigen straat, en daar de reacties af te wachten.. dit zou misschien de ogen openen, en hun doen realiseren dat er ZONDER dit gedrag, wellicht nog een keer iets georganiseerd kan worden op het zelfde terrein Mensen... Bedankt !!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
+1
|
||||
|
||||
Quote:
+ nog 1
|
|||
|
|||
Quote:
Het gaat totaal niet over slecht slapen... Het gaat erom, dat er maar 1 factor nodig is, om de auto uit z'n lijn te halen... Kan voor 10 sec zonder stuur zijn, maar kan ook binnen een seconde afgelopen zijn... Stel je even voor, dat jij met je 2 kindjes(ik zeg stel, dus weet niet of je die hebt), daar op dat moment rijd. Komt er zo'n mafkees naast je rijden, die even "stoer"(lees: Stom) zit te doen voor een foto.... Boink, gaatje of heuveltje, hij schiet naar links, drukt jou van de weg, met alle gevolgen van dien???? Ik kan je wel vertellen, dat je van geluk mag spreken,dat ik op dat moment niet naast,voor of achter je reed. Ik had je laten stoppen, en meteen een Artikel 5 opgelegt, inclusief inbeslagname van het voertuig. Dan had je bij het O.M verder stoer mogen doen.... Verder ga ik hier niet meer op in, ik hoop alleen dat degene die het deed(weet niet of jij het was) verder denkt, dan het "leuke, stoere foto momentje"... Je hebt natuurlijk wel 1 voordeel, als het echt fout gaat, jij en je auto komen alsnog op de foto... Zijn alleen wat minder prettige om op het forum te plaatsen.
|
|||
|
|||
Foto's staan nu ook op www.vwauditeamhoogeveen.nl
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier een paar foto's. Heb er niet zoveel gemaakt, teveel aan het ouwehoeren en regen enzo.. :mrgreen:
|
|
||||
|
||||
leuke meeting met potentie
Ik ben heel even kort geweest dit i.v.m. andere verplichtingen maar dit is ZEKER een meet met potentie voor de toekomst.
Ben onder de indruk ervan voor de eerste keer zo'n opkomst. Petje af jongens van de Subdubbers ! Ik heb ff snel een paar plaatjes geschoten hier vast eentje de rest op onze nieuwe site. Tot de volgende keer ! Meer op VW-Sportmania clubsite |
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry meneer de prentenbonneschrijver.. Maar ik snap wat je bedoelt
|
|||
|
|||
Ik was er vandaag ook ff.
Wellicht opgevallen tussen alle Ibiza's haha Toch is het Lupo'tje van Inge wel erg gaaf :o |
|
|||
|
|||
zo vandaag ook ff nieuwjaar wezen wensen op de subdubbers nieuwjaars meeting
het was super gezellig hier wat foto's van mij hier onder de rest http://s482.photobucket.com/albums/...nieuwjaarsmeet/ http://s482.photobucket.com/albums/...nieuwjaarsmeet/ |
|
||||
|
||||
Quote:
En dan word je zelf ook nog geflitst op de foto haha..
|
||||
|
||||
Het was een leuke afkick van 2012 !
En ik zelf dan: Ik vond het een zeer geslaagd dagje ! En voor januari was het weer behoorlijk goed !
|
|||
|
|||
We waren er ook bij met een aantal van de VAG Nation Crew, klein ritje van 200km enkel, maar voor de SubDubbers hebben we dit wel over
T was gezellig en goed, zeker gezien de 1ste keer, en zo vroeg in t jaar! Meer van dat!