|
||||
|
||||
Quote:
maar ook aan de mods gevraagd of je t mag neerzetten dan? * Geen bedrijfsreclame. Meld je hiervoor bij de beheerders. * Geen verkoop van artikelen, daar hebben we 2 verkoop subforums voor. tevens gebruik de editknop ff
|
|||
|
|||
Sorry zal het even vragen was dat helemaal vergeten. Komt meer bij kijken als je tip heb. ik heb er overigens geen baat bij dacht dat ik het wel kon delen met de rest.
Het is nog allemaal een beetje nieuw voor me moet het nog een beetje uitvinden al die functies maar bedankt dat je me dr op wijst. |
|
||||
|
||||
no prob t is zeker intressant en een product wat een echte hype is
|
|||
|
|||
heb net een pm gestuurt naar een super mod maar jij bent dus ook online
|
|
|||
|
|||
ja het zeker interesant als je alleen de prijs al vergelijkt met de rest die kan vinden daar betaal je het dubbele.
Last edited by Vernon : 29-03-2012 at 19:11. Reason: corrigeren |
|
||||
|
||||
En wat is er zo bijzonder aan??
|
|||
|
|||
Zoek het maar eens op google en youtube en het wordt tegewoordig veel gebruikt in het customizen.het is een beetje een hype aan het worden nu het steeds bekender word.
Last edited by Vernon : 29-03-2012 at 21:13. Reason: spellingsfout |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ja toch kan je lekker de creabea uithangen
|
|
|||
|
|||
Heb ergens anders gister ook een busje besteld voor mijn velgen.
Ben benieuwd... |
|
|||
|
|||
mag vragen waar jij ze besteld heb want ik kwam op mijn zoektocht maar weinig tegen die ze verkochten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb net mijn mistlamp grilletjes gespoten ff morgen kijken hoe het er bij daglicht er uit ziet.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wow das even een klap! hie rin belgie vroegen ze op een meeting voor een knikker busje €24,95 |
|
|||
|
|||
Ja, Daarom ze zijn zo goedkoop omdat, via een andere forum een Groupbuy doen die nog steeds loopt.Degene die ze importeert dat het voor iedereen was vandaar dat ik hier meld. Ik weet niet hoelang de Groupbuy duurt wist hij zelf ook nog niet.Dus ik zou zeggen doe je voordeel mee en geeft het door aan vrienden enz.
|
|
|||
|
|||
zo gisteren mn mistlamp roosters gespoten zo zien ze er nu uit als nieuw.
Uploaded with ImageShack.us |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb ze via Conrad besteld. Vanaf €25,00 gratis verzending |
|
||||
|
||||
Weet iemand hoeveel spuitbussen je ongeveer
nodig hebt voor een setje velgen van 16 inch? |
|
||||
|
||||
Quote:
kon dat niet gewoon met een busje matzwart ... ? Quote:
ook erg benieuwd na... busje per velg ?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
plastic spuiten is niet zo simpel.. ontvetten, plasticprimer, verf en nog blanke lak.. plastidip gaat er zo over..