|
|||
|
|||
Quote:
hoezo "natuurlijk" niet? In de krukaspoulie zit een kerfje, op de distributiedeksel zitten 2 vaste punten: bdp en ontstekingstijdstip. Dus makkelijkst en volledig doeltreffend is om die merktekens te gebruiken bij het afstellen van de ontsteking. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hij start prima. Even rustig het gas helemaal intrappen voor het starten, zodat de acceleratiepomp wat extra brandstof vast kan inspuiten en de regeling voor verhoogd stationair toerental ingeschakeld wordt. Opbrengst van acceleratiepomp heb ik trouwens ook nagemeten/afgesteld. Koud start ie ook gewoon naar mijn zin.... dus niet zoveel problemen als jij hebt. Heb je bij de bougiekabels ook de bobine kabel vervangen? Zijn de bougiekabels met de juiste weerstand? Heeft de rotor de juiste weerstand? Welke bougies heb je gemonteerd? Eerlijk gezegd ben ik er redelijk van overtuigd dat het probleem hem in de chokeklepgedeelte zit... Wat zijn de afstelwaarden die daarvoor gebruikt zijn? Als hij namelijk in het begin te ver dicht zit, verzuipt hij als een malle. De puldowndoos die hoort hem open te trekken dan. Heb je een pulldowndoos achterop de carburateur met 1 of 2 vacuumaansluitingen? |