|
|||
|
|||
Quote:
Meestal lekke die aan die o-ring wat het blok in gaat of aan de kant die het thermostaathuis ingaat heb het bij mijne ook vervangen voor het geval dat
|
||||
|
||||
Dikke sloep Kas!
|
|||
|
|||
Nieuwe (fatsoenlijke) stuur + 20 jahre pook en hoes. Volgende week gaat de auto 2 dagen naar de spuiterd en worden alle deukjes en krassen verwijderd
Nog even fototje van de motorruimte (helemaal orgineel), die ontbrak nog Vr6 motor kapje zwart gespoten, maar weet niet of dit zo blijft. Rode beru kabels zijn besteld, let niet op koelvloeistof. Had net mijn temp sensor vervangen, was wat weg gelopen. |
|
||||
|
||||
zo dat ziet er nog sjiek uit onder de kap. mooie wagen
|
||||
|
||||
netjes netjes! velgen staan stiekem ook heerlijk, herken je probleem wel een beetje..
deze zomer gaat mijn mk3 variant ook weer op de C2's en dan is het feitelijk eigenlijk telaag om fatsoenlijk flink kilometers te maken
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Quote:
Precies, staan super dik maar uiteindelijk toch te laag voor alledaags Hier en de buurt zou het nog kunnen, maar kom je ergens anders sta je straks ergens vast Ben nu aan het kijken naar 17 inch rotiforms, enkel ben ik nog niet uit in welke kleur (gewoon silver of gunmetal grijs)? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Echt een dik ding. Als ik Erik moet geloven is hij hem op gaan halen bij een oud vrouwtje in Duitsland. Vroeg hij of haar zoon thuis was en bleek de passat van haar te zijn.
Dit nagevraagd bij de plaatselijke VW dealert en dit bleek te kloppen. Mevrouw had een VR6 zodat ze 1 keer per jaar de caravan kon trekken. Vandaar de trekhaak . En ding was uiteraard altijd daar voor zn onderhoud geweest. prima karretje toch?
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt, precies en dat kun je zien en horen aan het blokje Auto rijdt gewoon zeer goed, ook voor zo'n grote auto!!! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nieuwe set-up, mijn BBS RS 020 5x120,6 et 30 16 inch geleverd voor jaguar
Mat zwart laten poedercoaten en in elkaar gezet met rvs inox boutjes Orgineel 7,5j rondom nu 7,5j voor en 8,5j achter, heb er nog vier orginele bbs randen bij in 7,5j en 8j onbeschadigd. Moet er nog even gekleurde logo's bij hebben, denk dat ik voor de rode ga. Dus als er nog iemand een setje heeft liggen? Let niet op de witte uitslag tussen de spaken, dit is stof Scheeld een hoop poetswerk, kijken of ik ze een beetje onder de passat krijg. Want zal wel weer erg laag moeten gaan, met zon lange wilebasis is dat niet echt handig :mrgreen: |