|
||||
|
||||
Vandaag de glimmende koelkast ingebouwd. Bij mij zit hij iets lager, want ik heb de accu op de originele plaats, dus moet hij onder de accubak door.
En alle slangen en buizen die ik erbij gekregen heb heb ik grotendeels kunnen gebruiken, dus dat scheelt weer! Ik heb ook nog de originele buis van de inlaat naar cooler gebruikt, dit vanwegen de aansluitingen voor druk en druksensor. Foto's komen morgen! Hierna achterasje wisselen voor schijven. lassen/spuiten, en naar de rdw blazen |
|
||||
|
||||
Trouwens nog fot's op mijn telefoon gevonden van mijn ventilator bevestiging op de radiateur. Ventilator is van school, en heb geen idee van welke auto.
Tyrep- ring- door de radiateur- ring- andere tyrep en dan daarvan de ribbels afknippen. Zit als een baksteen!! |
|
||||
|
||||
Uitlaat die eronder zit. Downpipe van de golf 3 aangepast, en aangesloten op middendemper van de golf 1.
Intercooler zit ook. Hij zit wat lager omdat ik onder mijn accu door moet met de buizen. Hij past wel mooi tussen de radiateur en het front. Heb de originele buis van de turbo in stukken gezaagt. Die zal verlast worden zodat hij onder de luchtfilterbuis door kan. En zo zit hij met luchtfilter. Groeten... |
|
||||
|
||||
Top project...
Ik had misschien dat toch de accu ergens anders gemonteerd. Achterin ouzo. Dan had de intercooler misschien iets hoger gekund. Ach ja hoeveel pk zal het schelen nu. denk heel weinig... |
|
|||
|
|||
Kan toch wel wat zijn, maargoed, zit er allemaal netjes in. Welke diameter heeft je middendemper? En wat was de originele golf 3 diameter?
|
|
||||
|
||||
De originele intercooler van een golf 3 zit ook op een ondenkbare plaats. Dus hij heeft nu zeker net zo veel/meer als normaal.
Middendemper is ori golf 1 (45mm). Downpipe van de golf 3 is 50mm volgensmij. Ze konden iig over elkar heen geschoven worden. gluifje in gezaagt, uitlaatklem er omheen en ook weer gefikst ! Nu kan ik altijd nog een middendemper vervanger eronder maken. |
|
|||
|
|||
Prima oplossing! Ik heb ook met een TDI op originele mk1 gti uitlaat gereden, ging ook prima. Ik had destijds ook zo'n fan in de radiateur gemaakt, maar die heeft nooit aan hoeven springen... zinloze investering, maargoed, just to be safe
|
|
||||
|
||||
Deze fan heb ik gekregen, dus wat geen investering.
Last edited by EelcoB : 22-12-2011 at 10:30. |
|
||||
|
||||
Yoehoe! |
|
||||
|
||||
Leuk project man, zal vast als de brandweer gaan!
|
|
||||
|
||||
Quote:
In principe ging het meer om weer te dieselen. Maarja, ik hoop dat hij nog een beetje vooruit gaat ja. |
|
||||
|
||||
loopt zeker goed! maar went zeer snel vind ik.
|
|
||||
|
||||
We zijn druk bezig met de schermranden.
Geluik de wielkasten ontdaan van alle oude uitgedroogde kit. Dit komt er uiteraard allemaal weer fris nieuww op. Ook is boven in een gat te zien wat doorgeroest was. Zit nu ook weer dicht gelast. Vulhals zat vol met vliegroest. Die is ook weer mooi in de primer. Zo staat hij in rust. Op de voorgrond zie je de achteras met schijfremmen. Die had ik nog over van mijn scirocco, dus die komt lekker onder de golf. Gelijk met dikke stabi. |
|
||||
|
||||
Superprojekt.
Mooi opgelost met de accu/intercooler Persoonlijk vind ik het wel mooi dat ie op zijn originele plek blijft zitten. |
|
||||
|
||||
Zow, weer even een update.
Sinds de laatste post in januari zijn we weer lekker opgeschoten. Rechter achter scherm er in gelast. Daarna afgeslepen, en op de las een laagje staalplamuur, en dan gewoon plamuur. Linker achterscherm, stukje binnenrand ingelast. Hier gehecht. En het voorste stukje het binnenrandje Lelijke knipperlicht uit het scherm weg. Dichtgelast,staalplamuur, en gewone plamuur. Al dat plamuur lijkt veel, maar het is allemaal nog niet geschuurt. Het wordt door een schadehersteller gedaan, dus dat zit wel goed. Nog een cadeautje gekregen van mijn vorige baas. Nieuw in doos, met 2 naafkapjes erbij. |
|
||||
|
||||
Goed bezig zie ik! Ziet er allemaal goed uit.
|
|
||||
|
||||
Vandaag de achterasophanging gelast.
Verder erg druk met schuren van het monstertje.. Deze stond er trouwens nog niet tussen.. Turbo druk en olietemperatuur. Ik kan niet wachten tot de meters omhoog komen uit deze positie.. |
|
||||
|
||||
Wauw mooi om te zien hoe je die roest aanpakt
|
||||
|
||||
gaat prima zie ik wel ...
succes met je projekt .. vrgr gooigolf .. |
|