|
|||
|
|||
Bedankt!
|
|
||||
|
||||
leuke golf, mooie kleur!
wat is de maat van die velgen?(die er op de foto's steeds onder zitten bedoel ik) |
|
|||
|
|||
Bedankt man, er zit 15x7 op met 185/45 voor en 195/50 achter..
|
|
||||
|
||||
Nette auto !! En die wielbogen horen er volgens mij ook niet op standaard.
|
|||
|
|||
Bedankt man!
En betreft die lijsten klopt idd, waren ook door de vorige eigenaar erop gezet ivm roest. Maargoed hij is nu weer knap Last edited by Yusuf : 08-01-2012 at 20:27. |
|
||||
|
||||
Erg netjes!
|
|
||||
|
||||
Nice! Gaaf kleurtje
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zat te denken aan 3000k of 4300k xenon.. Vraag me af wat beter zal staan.. Verder zoek ik nog een Spucknapf stuurtje.. Mocht er iemand een hebben liggen laat even weten!
|
|
|||
|
|||
Vandaag even de velgen gemonteerd, zitten opzich wel goed maar voor kan ie nog wel wat zakken. Ben er erg tevreden mee US lights zitten ook al tijdje op, erg makkelijk te monteren enzo, top product.
Twingo dak word nog ff een klusje, huidige gat van het klapdakje is net te breed, dus moet een stuk aangelast worden aan elke kant, dan gat zagen, spuiten etc etc. Last edited by Yusuf : 11-03-2012 at 19:45. |
|
||||
|
||||
Sjesus ziet er lekker uit man! zou je dat dakje wel doen dan?
|
|
||||
|
||||
echt mooie auto geworden....dakje zou ik ook 2x over nadenken.
|
||||
|
||||
Strakke wielen!! Leuke Golf.....
|
|
|||
|
|||
Bedankt jongens, twingo dak word ff wat lastiger idd, maar ik heb een maatje die is lasser, moet even wachten als hij tijd heb. Het is imo nog steeds wel de moeite aangezien het de funfactor van je auto echt met tienvoud verhoogd
Verder heb ik vandaag de golf wat lager gezet, de schroefset staat nu rondom op zn laagst, verder als dit moeten de hulpveren enz eraf. De ET waardes van de velgen hadden niet beter kunnen uitvallen, ze veren nu nét langs de wielkasten. |
|
|||
|
|||
helemaal mijn smaak kerel! echt super!
|
||||
|
||||
kan dit indd ook wel waarderen
twingo dakje klinkt indd even ingewikkelt maar zal hem wel nog weer leuker maken ja
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Thanks Ik zat even te denken net, door het platgooien staan de veren van de schroefset nu zonder spanning tussen de poten, hij rijd nu ook echt heel erg stug als voorheen, als ik nou de hulpveren er tussenuit mik, dan kunnen ze wat hoger, en dus onder spanning staan toch? :p en dus wat beter rijden maar net zo laag?
|
|
||||
|
||||
Echt een mooie Golf
Het zal voor het comfort niet veel uitmaken, hoe lager je gaat des te harder de set wordt dat is normaal. En als de wagen op de grond staat dan staat er spanning op de veren
|
|||
|
|||
Daar zit wat in idd.. Bedoelde eigenlijk dat ze dan meer onder spanning staan en dus wat meer comfort bieden. Bedankt voor je reactie!
Ik heb de golf laten uitlijnen vandaag.. Bij de garage kreeg ik een waarschuwing mee dat hij echt abnormaal laag stond.. De stuurstangen/aandrijfassen staan nu zo schuin dat ze op een paar mm de carroserie missen.. Kon het oplossen door de stuurstangen andersom te monteren. Volgens mij loopt de aandrijfas ook lichtjes aan.. Last edited by Yusuf : 16-03-2012 at 19:07. |