|
||||
|
||||
Wow!! Vet!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kee dan, zoiets al verwacht. Zal er deze zomer es op letten op een van de meets
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit
|
|||
|
|||
Wow netjes hoor!
|
||||
|
||||
invreten? maar errug cool!!!
Errug cool...hoop niet dat ze gaan invreten op je bandjes, heb de whitewalls eral ondervandaan geggooid, na 200 km cruizen zag ik het al invreten... :frown:
Maar ze zijn wel errug vet!!!! |
|
||||
|
||||
Dat invreten had ik ook met de whitewalls, is errug jammer.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Jah heh?! daarom liever zonder en wat langer van de banden genieten.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Gelukkig zaten er bij mij goedkope bandjes onder, maar je zal dure hebben, wordt je gek!! Voor mij ook geen white walls meer! Maar vind het nog wel heel erg mooi staan, dat rood knalt er lekker uit!! |
|
||||
|
||||
gewoon effe met de kwast aan de gang gaan
|
||||
|
||||
Quote:
Zal vanmiddag es kijken dan! Heb al twee jaar een set wielen en banden met 'walls' liggen! Tis me bij de 'rollator-kever' ook nog niet opgevallen.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik las het al...eerst maar even smart bandjes eronder en bij jouw eens bekijken wat het resultaat is |
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt er ook aan of je geverfd hebt of die dingen die tussen je band en velg geklemd zitten.... Dat laatste had ik op de ponton, van de banden was bijna niks meer over.. :frown: :frown: :frown: |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt idd, had ook die laatste en dus ik werd gek toen ik dat zag, toen moest ik nog 100 km terug cruizen, echt a relaxed was dat...gelukkig viel/valt de schade mee, voor moeten toch nieuwe bandjes erop... :frown: |
|
||||
|
||||
Quote:
bedenk wel dat het op nieuwe banden niet helemaal lekker werkt. de olie die nog uit het verse rubber komt gaat reageren met de verf => verkleuring van het witte deel.