|
||||
|
||||
Quote:
Het is allemaal goedgekomen dankzij jullie Ik heb eindelijk de distributiekap kunnen weghalen en de steun kunnen zetten. Die poelie had echt gewoon een goede tik nodig.., ik dacht echt dat hij vastzat met die 12kant bout
|
|||
|
|||
Kan gebeuren.
Die krengen willen wel eens erg vast gaan zitten. Heb je niet je poulie krom geslagen?
|
||||
|
||||
Pas geleden nog van een ander type auto gedaan,ging ook niet met luchthamer maar heb toen de stikstof fles van een airco apparaat gepakt en aangesloten op de luchthamer beetje lomp maar ik had geen tijd
Werkte wel maar je moet wel zeker weten dat de slang die je gebruikt en luchthamer goed zijn Succes Groeten Bart edit ik zie dat het al is gelukt. mooi |
|
|||
|
|||
Haha en dan op 15 bar gezet zeker?
Dan moet het wel lukken als je luchthamer niet uit elkaar klapt.
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, stevige rubberen hamer helemaal rond geklopt en de poelie viel er zo af. Echt een kutgevoel als je je er al een paar dagen druk over maakt. Soms kan het zo simpel zijn
|
||||
|
||||
Quote:
En dan is het zo fjin als je een dergelijk probleem hebt, dat je het in de archieven terug kunt vinden van VF. Ik heb weer wat te doen vanavond
|
||||
|
||||
Mocht de 12 kant wel los moeten dan strop ik hem op met een v-riem of multisnaar (wat van toepassing is) en zet ik die met een bandenlepel vast achter een draagarm ofzo, werkt meestal prima. Zo dus
|
|
||||
|
||||
Of een lange strip met 2gaten erin boren enbdaar 2bouten indraaien in ipv de imbus bouten in de poelie. Dan heb je ook een lange arm die ergens achter kan.
|