|
||||
|
||||
idd veel beter zo
|
|
||||
|
||||
idd stuur past beter bij het geheel
|
|||
|
|||
Vandaag ook een radio erin gebouwd. Past precies bij de rest van het interieur:
|
|
|||
|
|||
Vandaag nog weer even bezig geweest. Heb em nu voor de 1e keer polijsten. Is nog grof gepolijst, van de week nog een keertje doen en dan fijn polijsten. Maar de kleur is aardig bijgekomen:
|
|
||||
|
||||
netjes
en de rest van je wagens ook. Had ff een vraagje, hoe heb je die aanhanger dicht gemaakt? een volledige plaat ingelast of met MDF??
|
|||
|
|||
thnx! Van de aanhanger daar is een complete plaat ingelast. Zit heel wat uurtjes in om die voorkant netjes dicht te maken.
Toen de plaat er net in gelast was: |
|
||||
|
||||
mooie auto en ook lekker dat deze beladtingvrij wordt.
|
|||
|
|||
Wat ziet die er weer rete strak uit, lak ziet er nu ook al goed uit! Keep up the good work
|
|
||||
|
||||
Quote:
dat geloof ik wel dat hier veel werk in zit. Respect en netjes gedaan. thnx voor de foto
|
|||
|
|||
Vandaag weer even bezig geweest:
Fisscher Casettebox gemonteerd: US lights gemonteerd: En even tijdelijke wielen er onder gezet: |
|
|||
|
|||
Mooie wagen hoor, lekkere old school kleuren
|
|
||||
|
||||
Super dit!
De blauwe is mijn smaak niet, maar dit ding kan ik erg waarderen, ook wat je er mee doet. Voor het mooie zou het stuurtje in bruin het nog afmaken, maar weet niet of die er zijn geweest?
|
|||
|
|||
Ieder zijn smaak he Weet eigenlijk niet of die in bruin gelevert zijn. Volgens mij niet. Dit stuur komt uit een Golf C van 1985.
Maar als de post een beetje mee zit nog een update deze week |
|
|||
|
|||
Gisteravond de Golf goed gepolijst, glimt goed. Is er mooi onder weg gekomen. Update komt trouwens later deze week. Is al wel binnen, maar is nog niet helemaal klaar
De foto's: |
|
|||
|
|||
Nog een update:
Nieuw front, namelijk westmoreland |
|
||||
|
||||
Heel netjes Jroen
|
|
||||
|
||||
Altijd al een toffe kleur gevonden .. dat front is wel overigens zo'n eigenbouw geval niet?
|
||||
|
||||
smoelt lekker
|
|
|||
|
|||
Quote:
Jah klopt, tis wel zelfbouw |
|
|||
|
|||
Gister de motor eens goed schoongemaakt. Was al wel aardig schoon, maar nu is ook het vieze tectiel etc allemaal weg. Ruitensproeiervat etc, alles er af gehaald en schoon gemaakt. Ook die zwarte sptrepen boven de accu zijn nu weg
|