|
|||
|
|||
Ik heb geen idee wat geldig bewijs is voor je. Waar vragen ze om? Wat melden ze je precies?
Ongekend dat het een probleem is om vaker van auto te wisselen... dat moet je toch zelf weten! |
|
||||
|
||||
heb alleen een simpele brief gehad waarin gevraagd word wat de reden daarvan is,daar heb ik [dom achteraf] op geantwoord dat ik voor de hobby auto's opknap.
maar volgens zo'n lief mevrouwtje daar kan ik alleen een soort boete/aanslag krijgen voor het niet aangeven van bijverdiensten?of ik moet aan tonen dat ik er niks aan verdiend heb,maar dat gaat niet denk ik.
|
|||
|
|||
Ik zou gewoon alle bankafschriften kopieren en opsturen... als je er daadwerkelijk niks mee verdiend hebt, moet dat wel te zien zijn. Lijkt me overigens niet aan jou om aan te tonen dat je niks verdiend hebt, maar alleen aan jou om mee te werken aan HUN onderzoek waarin ze gaan bewijzen dat je wel iets verdiend hebt. Papiertjes en afrekeningen en bonnetjes waarop staat dat je nul verdiend zijn er niet....
|
|
||||
|
||||
nou dat ligt ook nogal gevoelig....laat ik dat maar niet doen.had het een keer kunnen verwachten vanzelf.wat moest die vriend van je betalen melvin?
|
|||
|
|||
1000-1100 euro geloof ik. De moeite waard om tegenin te gaan.
Zij gaan natuurlijk vertrouwelijk met je info om, kun je best laten zien (overigens hebben ze er toch al zicht op, dus als jij af en toe een paar tientallen duizenden euro's stort staan ze zo aan je deur ) |
|
||||
|
||||
Quote:
ik moet morgen contact opnemen,kijk wel even dan hoe het loopt.zie het somber in.
|
|||
|
|||
Hoe is dit ooit afgelopen????
|