|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Zwolle dan?
|
|||
|
|||
Goed bezig mannen!
geen show & shine en geen entree,goeie catering........dus verwacht wel wat drukte in Hallum Zondag |
|
||||
|
||||
Quote:
Knal dan maar door naar Leeuwarden.
|
||||
|
||||
ik kom zondag ook wel even langs waaien, hoop dat het cabrio weer is
|
||||
|
||||
ja mini meet en mooi weer gaan goed samen dus mensen op naar hallum en mc jappie
ik zoek in hallum wel om de grote M op een paal.
BBS RS are like breasts, no matter how many sets you see, you will always look at them and get a bit excited... Last edited by jopie gti 6 : 30-09-2011 at 21:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
Doen we dat toch! Maar hoe kom ik dan IN Hallum, rijden geen bussen op zondag, toch?
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 30-09-2011 at 21:48. |
|
||||
|
||||
de opkomst is nu al groter dan lauwersoog!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja word weer erg gezellig. Heb er nu al zin in, net zoals in lauwersoog beetje ouwehoere Komt helemaal goed jongens |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee in Friesland niet, laatste stuk moet je met de boot Er rijden wel bussen hoor of een taxi. Of effe een pm-tje naar JopieGTI G60synchro RRRRRRRRR misschien dat hij je mee wil nemen, hij komt uit Leeuwarden/ Goutum.
|
|||
|
|||
Quote:
Niet met de blauwe R Marten...... |
|
|||
|
|||
Quote:
Jopieeeeeee............kest do Rickie niet ff metnimme vanuit Lieuward'n? Quote:
Die stond een tijdje terug nog bij McJappie in de tuin.... |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja maar die grote paal is nu weg ! gesloten wegens RIJKDOM |
|
||||
|
||||
Quote:
als ie er dan nog is
|
||||
|
||||
heb er zin in zondag kom op tijd want vol is vol mensen
word nog druk zondag van leeuwaden naar hallum ik slinger de golf R wel even aan zondag
BBS RS are like breasts, no matter how many sets you see, you will always look at them and get a bit excited... Last edited by jopie gti 6 : 30-09-2011 at 22:06. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als het VOL is verhuizen we naar het terein van mijn baas! DE HAAN HALLUM BV dat is de volgende optie !als het erg druk word , maar daar is geen snackbar in de buurt! dus niet prakties Houden het eerst int dorp , en anders verhuizen we hier onder! |
|
||||
|
||||
Mijn Rallye komt er vandaan , dan zal ik ook wel ff langs moeten komen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klop ja altijd welkom kerel |
|
|||
|
|||
Quote: