|
||||
|
||||
Quote:
Heb er al meerdere berichten over ontvangen, maar het houten Nardi stuurtje zit momenteel in de '87-er. Staat wel mooi in combinatie met het bruine dashboard en beige bekleding Het Spucknapf stuur zit nu in de '85-er Diesel, het Votex Volkswagen Motorsport stuur & Porsche stuur heb ik over. Die zijn eventueel te koop. |
|
||||
|
||||
Wat ideetjes in Photoshop uitgewerkt.
|
|
|||
|
|||
Jaaa die laatste!! dat wordt 'm, alleen dan nog met een GROTE spoiler aan de bovenkant van de achterklep
|
||||
|
||||
Dank voor de feedback
Hierbij nog een foto van het houten Nardi stuur in de '87-er Golf. Tijdje terug bij de Diesel de dikke voorbumper vervangen voor een smalle en een oud type grill met enkele koplampen geplaatst. Lijkt alweer een stuk beter. Alleen de lijst moet nog in kleur gespoten worden. Last edited by Skeez : 28-09-2011 at 23:49. |
|
||||
|
||||
Vandaag een setje wielen voor de '87-er opgehaald.
Last edited by Skeez : 29-09-2011 at 00:00. |
|
||||
|
||||
Misschien nog het hart in een andere kleur...
|
|
|||
|
|||
zou ze gewoon zo houden of anders zwart hart.
Golf Mk3 GTI 16V (Verkocht)
Golf Mk4 GTI TDI - VVT 165PK 400NM
|
|
|||
|
|||
Wat gaat er gebeuren met de Bbsers?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Weet nog niet, denk dat ik ze voor 100 euro te koop ga zetten ofzo. Hoezo? |
|
|||
|
|||
Quote:
Zou je me even een pm'tje willen sturen met de maten van de velgen en in welke staat de banden verkeren? Heb waarschijnlijk wel interesse |
|
||||
|
||||
Meer iets voor een italiaan dat Nardi stuur, spider ofzo
|
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, had zo'n zelfde stuurtje in mijn Lancia Fulvia Zagato Last edited by Skeez : 01-10-2011 at 23:07. |
|
||||
|
||||
Quote:
De BBS-en blijven onder de '85-er Diesel, de andere velgen komen zoals eerder beschreven onder de '87-er Benzine. |
|
||||
|
||||
Eens flink met de '85-er Diesel bezig geweest, waaronder oud type deuren erin, stootstrips verwijderd, schroefset gemonteerd en eens goed gewassen & gepoetst.
Ook nog een setje Azev A (16", 7.5J, ET23) eronder geprobeerd, maar liep helaas aan alle kanten aan... |
|
|||
|
|||
Staat erg leuk op de rsen.
|
||||
|
||||
Mooie auto's
Leuk dat ze beide bewaard worden en weer een zonnige toekomst hebben! |
|
|||
|
|||
Dit topic ga ik zeker blijven volgen! Mooie Golf. En gelachen om de photoshop, beetje de draak steken met hoe men 20 jaar geleden over tuning dacht... of nu nog steeds in sommige wijken...
Ook ik wil een Golf 1 of 2 die me zelfs stilstaand niets kost (ik weet het, bestaat niet) omdat ik in principe geen auto nodig heb, ik zal er hooguit 8000 km mee rijden per jaar, dus ik ben benieuwd hoe zo'n belastingvrije diesel je bevalt. Zelf zoek ik een 5-deurs, heel af en toe komen ze voorbij... |
|
|||
|
|||
LOL @ plaatje
Jammer dat die azevjes niet passen. Maar die 5-spaakjes zijn ook lekker! Auto ziet dr strak uit. |
|
||||
|
||||
Die 5-paaks velgen zijn de Azev velgen, hier met de centerkap erop:
Hoe zijn die velgen het eenvoudigst passend te krijgen? Wielkast uitrollen? Hart van de velg afdraaien? Of iets anders? Of zou het met smallere banden wel passen (heb er nu 195/50/16 op liggen)? |
|
|||
|
|||
Dat weet ik bedoelde met de 5spaak de velgen van post #26
|