|
|||
|
|||
Zeker netjes zo!!
|
||||
|
||||
Netjes heur! Strakke wielen!
|
||||
|
||||
foto bij de boxer gemaakt toch?
|
||||
|
||||
Quote:
Yep.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Quote:
BTW, even een aanvulling avant is van audi! citroen heeft de break
|
||||
|
||||
heet gewoon station bij vw... of stationwaggel...
|
|
||||
|
||||
Uuh, het heet Variant bij VW. Mooie wagen, mis mn lease 3c nog weleens. Vooral de stoelen.
|
|
||||
|
||||
schroefsetje of gewoon een setje veren?
|
||||
|
||||
Quote:
Alleen een setje veren, ben eigenlijk best tevreden. Soms heb ik wel het gevoel dat wat kortere schokbrekers beter zouden zijn.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
Vandaag eindelijk eens begonnen met de luchtkwaliteit sensor.
Hieronder zou hij ergend moeten komen. De rand onder de voorruit goed met wd40 ingespoten, en kap nr.1 is eraf. Ook de volgende kap eraf. De sensor, op originele steun, gemonteerd en bedrading naar binnen gevoerd. En ook aan de binnenkant moest er weer wat gesloopt worden. De bedrading ligt nu achter het bedienpaneel, zodra ik weer tijd heb, zal ik ze aansluiten en testen of de airco nu wel blijft werken. Paul.
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be Last edited by Fahrvergnugen : 17-05-2012 at 19:02. |
|
|||
|
|||
wat was precies het probleem dan? Heb je ook tikkende clima kleppen achter je dashboard?
|
|
||||
|
||||
Quote:
De standkachel die ik had ingebouwd, wilde ik ook graag op e originele manier bedienen. Hiervoor had ik een kachel/airco bedienpaneel gekocht waarop ook een standkachelknop zat. Helaas bleek nu in de zomer dat dit paneel (uit 2008) de kachelkleppen anders aanstuurt dan het originele paneel en ook moest er een luchtkwaliteitsensor op aangesloten worden (hierop gaf hij een foutcode) Deze fotos zijn van de inbouw van de luchtkwaliteitsensor, nu gaan de kleppen automatisch in de recirculatiestand als er buiten vervuilde lucht is gedetecteerd (denk aan reiden in een tunnel) De buitenlucht en recirculatieklep heb ik ondertussen anders aangesloten zodat deze ook weer werken zoals het hoort. Alles werkt nu weer naar behoren.
|
|||
|
|||
Vind je 3C mooi verlaagd zow.
Wat voor veren heb je gebruikt en welk merk als ik vragen mag? En met deze veren , hoe is de comfort ? beetje gelijk als orgineel? greetzz |
|
||||
|
||||
Quote:
Het merk weet ik ff niet meer, zijn veren (geel) die de auto 3cm lager maken. het comfort is natuurlijk niet zoals origineel, hij is wat stugger geworden en met deze lage bandjes is het nog extra stug. Op zich niets mis mee, comfort is prima zo. Paul.