|
||||
|
||||
Gefeliciteerd
|
|||
|
|||
ik heb een nieuwe ride namelijk nog een kubel dit word mijn daly driver.
ik heb hem tegen mijn passat geruild. er zit apk op maar is kompleet verrot. maar rij er eerst mee tot de apk is afgelopen en gaan er dan mee bezig. zijn nu de andere carrosserie die eigenlijk voor mijn andere kubel was bedoelt aan het lassen en die word dan op deze gezet, dus ik zoek nu een goede carrosserie voor de lage kubel. maar dat komt wel weel later dit is hem dus: Gelijk ff over een paar zandpaden en een oude afgraving gereden ik met de kubel en mijn vader met zijn t3 syncro 16 inch . dat ging mooi alleen moeten wat groffere banden op en mag nog wel iets hoger. wat moet er aan gebeuren: -andere carrosserie -nieuwe bodemplaten -grotere banden/ andere velgen -achter tandje hoger -vooras rasterplaatjes om hoger te zetten? -andere kap -andere spatborden -en wat er dan nog allemaal bij komt oftewel weer veel werk op de hals gehaald... maar nu nog mee rijden tot juni dan zit er nog apk op.
vw kubel (181) 1975 vw kubel (181) 1976 (project) Zand rail (project) Last edited by blokhous : 21-02-2012 at 23:56. |
|
||||
|
||||
een kubel als daily? respect