|
|||
|
|||
Erg dikke passat
|
||||
|
||||
Toffe bak!
|
||||
|
||||
Modeljaar 2004...?! Waar zijn de spiegels met knippers erin dan?
|
|||
|
|||
en voor de geinteresseerden onder ons: http://nl.kapaza.be/limburg/volkswa...at-58467811.htm
reken maar uit: - nieuwe airride 2800 euro! - Bentleys (brengen ook wel een goede 2000 euro op!) - een nette 3BG in die staat. nette prijs voor een complete Passat (lijkt mij!)
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! Last edited by gti-er : 16-08-2011 at 00:38. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je, Het moet voor de eventuele koper wel enigszins leuk en betaalbaar blijven, er zit meer geld in! |
|
||||
|
||||
Ow is ie van jou Marc,dan moet het wel een nette zijn.
Hoe is het met de golf 2 heb je die ook nog? |
|
||||
|
||||
Quote:
Auto is inderdaad in nieuwstaat........je kent me toch Wat betreft de golf, die hebben we inderdaad ook nog en kan er ook nog steeds geen afstand van doen... Misschien enkele updates nadat de passat verkocht is........ |
|
|||
|
|||
moet idd leuk blijven!
alles los verkopen misschien een optie, als het wat te lang duurt qua verkoop dan!
|
||||
|
||||
wauw!
|
||||
|
||||
Quote:
Whahahah, meesterlijke come-back. Last edited by 1982kameiX1 : 23-11-2011 at 12:33. |
|
||||
|
||||
Maar waarom nu al weg doen?
|
||||
|
||||
Toen ik hem laatst sprak toen hij nog niet te koop stond vond hij dat hij te weinig vermogen had. Hij was namelijk gewend aan de R32.
Dus neem aan dat dat de rede is.
|
||||
|
||||
Quote:
Eens een 6-cilinder altijd een 6-cilinder........ Hoe is het eigenlijk met de passat van jou? |
|
||||
|
||||
Quote:
en daar staat het halve Westland vol mee. Ik kijk niet eens meer naar continental GT's....
|
|||
|
|||
Zeg dat nou niet te hard.
Binnekort zie je allemaal auto`s op stenen staan.
|
||||
|
||||
Quote:
Mocht je de Eta's ooit in de verkoop doen, hou ik me aanbevolen..... Super dikke passat...... |
|
||||
|
||||
Je bent niet de enige haha .. denk dat ik ze is in de verkoop gooi per opbod, kijken waar we uitkomen
|
||||
|
||||
Eta Beta's staan ook niet verkeerd onder een 3BG met lucht.......
|