|
||||
|
||||
Quote:
Hey Bedankt, das nou leuk om te horen... Alleen jammer dat ze al getrouwd is.....met mij, hahaha! :biggrin:
|
||||
|
||||
Je bent zeker met een mooie dame getrouwd! Heel veel geluk... en nogmaals supergoed met al die busjes!
|
|
||||
|
||||
Veel geluk samen :p !!!!!
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=Alexdundee]Hier zijn we dan weer, getrouwd en wel! En lekker op huwelijks reis geweest naar Cuba...
Hier een paar foto's van onze Trouw Bus... QUOTE] Van harte gefeliciteerd! Wat kan een man (en vrouw in dit geval) zich nog meer wensen? ... genoeg eigenlijk :biggrin: Nja... je komt een heel eind in ieder geval
|
||||
|
||||
gefeliciteerd, zeker gave bussen, als ik ooit ga trouwen zou dat ook een hele goeie optie zijn!!
|
||||
|
||||
gefeliciteerd!!
en prachtige bussen natuurlijk!
|
||||
|
||||
Hey Alex,
Geweldig kerel !!!! Nog van harte gefeliciteerd !!!! Bussies zijn cool Morgen ben ik zelf aan de beurt.............vanavond ff de nieuwe Passat halen (en nog ff flink poetsen) en morgen strak in het pak !!!!!! Grtz................. LRR Ps: Pics zullen volgen !!!!!
|
||||
|
||||
Veel Succes en gewoon jezelf zijn
...hahaha, het is echt geweldig all die aandacht, lijkt net of je een bekende nederlander ben ofzo al dioe paparai fotos amken. Laat ons wel mee genieten en zet wat fotos hier neer.
|
||||
|
||||
Komt zeker voor elkaar Alex !!! Thanx voor de bemoedigende woorden......de zenuwen beginnen wel enigzins te komen nu
Grtz............... LRR
|
||||
|
||||
Alex, gefeliciteerd!!! Ziet er echt super uit allemaal. En Rooster: heeeeeeel veel plezier, laat je niet opnaaien, tis jullie dag en het zou zonde zijn als je hem maar half meemaakt door alle zenuwen Trouwens, het horen de vrouwen te zijn die hysterisch rondrennen om te kijken of alles wel klopt
En Gert: nee man, het is juist een deel van die romantiek dat je, indien je zelf geen bus of kevert bezit, die van je vrienden/familie kunt lenen.. tenminste in mijn ogen is dat dan zo, omdat ik een low-budget trouwdag wil.. goedkope auto, simpel maar lekker eten, veel vrienden, weinig familie en een originele lokatie. Maar ja, zoals wel meer vrouwen doen, heb ik wel mijn trouwdag al van begin tot eind gepland, nu hoef ik alleen nog maar iemand te vinden die met mij wil trouwen :p
|
||||
|
||||
Quote:
geduld is een schone zaak...