|
||||
|
||||
Meer ervaring in subaru en bmw's.
265 op gps in een bmw 330 coupe bj 2001 met mosselman compressor gemeten op rollerbank 314pk(op de a3 in duitsland) 255 bmw m3 bj 2007 op de a30 bij barneveld. 255 bmw m5 bj 2007 ook op de zelfde snelweg. Subaru gtt bj 2001 260km/u in duitsland. Is leuke kroegpraat, maar je hebt er niks aan... |
|
|||
|
|||
Quote:
Wat is de startsnelheid van een Boeing 737? Zo hard dus.
|
||||
|
||||
ik tikte een keer de 390 km/u aan in mijn golf gti syncro super kanon met rolkooi en vr6 twin turbo getuned door oettinger samen met abt
|
|
||||
|
||||
280 met corrado, harder durfde ik niet
|
||||
|
||||
Quote:
It wasn't me, maar Klaas die voor mij zat die bleef maar gas geven, en ik moest er wel achteraan blijven gaan, maar dat ging toen wel hard. Was vorig jaar vanuit MIVW doen we het dit jaar over, dan kijk ik dan ook op de klok
|
||||
|
||||
Wie was die grijze dan??
Klaas zijne is toch zwart?
|
||||
|
||||
Die grijze dat was ik in mijn 1.6 automaat, ging zo hard dat de kleuren er vanaf vlogen, mijn voorraam kwam bijna naar binnen.
|
|
||||
|
||||
237km/h op teller van mn gekietelde 16V, naast stijn opweg naar VW mania....heul heul HEUL lang geleden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha kom je weer eens bij me in de slipstream die foto was toen echt wat heb ik gelachen. hmm snelste naast een grijze vr6 compressor met 255 op`t klokkie staan en bij elk een vrouw in de auto die het wel mooi vonden geweest |
|
||||
|
||||
Quote:
rond de 500? (u bent piloot ?) niet dat het iemand boeit: ik heb ooit 174 op de teller gereden met mijn vorige scirocco 1.6 8v (carb.) 4 bak... met 13" velgen en ballon banden. hahaha, wel tof maar 'eens en nooit weer'. |
|
||||
|
||||
Als steilheck zelf piloot was dan wist ie de start snelheid toch ook wel
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm, goed punt. interpretatie foutje |
|
|||
|
|||
Ik was toen wel bijrijder hoor! Ik mocht niet eens voorin zitten. Stom gedoe allemaal ...
|
|||
|
|||
Quote:
Wat voor een bak hing daar wel niet achter dan? Een 9 bak van een vrachtwagen of zo. Trouwens hardste wat ik ooit gereden was 225 op de teller van mijn golf 3. Zal wel een hele afwijking in zitten trouwens. Op de motor is het hardste tegen de 300 aan. Dat gaat héél hard kan ik je vertellen.
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail Last edited by steven16v : 01-08-2011 at 15:08. |
|
||||
|
||||
het snelste dat ik gereden heb is 210km/u op gps
het snelste dat ik bij mijn schoonvader in de auto heb gezeten was boven de 280 km/h op de teller (die waarschijnlijk wel wat afweek) het was een onbegrensde audi RS2 |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat valt dan best tegen. 160 knopen dus net onder de 300 km/u.
|
|||
|
|||
Quote:
Op de motor best hard hoor.
|
|||
|
|||
Goh wat de snelste was weet ik eigelijk niet,heb ze allemaal wel als ze het wouden dik over de 200 gehad.
Laatste was in de porsche 245 op de teller op de snelweg. En wat me van vroegah is bij gebleven ,in me golfje 1 16v cabrio met 220 op de teller met open dak,op naar vw mania. En als bijrijder bij sipke in de rs2 einzer op 80 km wegje max ,bomen leken wel schuttingen
|
||||
|
||||
235 met de Golf maar eigenlijk vond ik dat helemaal niet zoveel fun
trek hem wel eens door naar de 200 in z'n 4 en dan snel weer terug.. vind het naar de 100 toe veel leuker en is ook veel beter voor je rijbewijs
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
265 met een alpina B6 3,5 E30
305 met mercedes W210 E55 AMG 220 met golf rallye 223 met citroen cx 2500 gti turbo 2 (toen hij nog rijdtbaar was) EN hoop de 280 te halen met de E30 M3 286 pk...