|
||||
|
||||
Als er vandaag een bedrijf aan de gang gaat dan ligt het veld er echt wel prima bij over een goeie week..
|
||||
|
||||
wel een twijfel nu witte of rooie
|
||||
|
||||
Quote:
sounds familiar. iemand ervaring met Bussloo Misteryland? ergens in de jaren 90? Prut en bende tot aan de knieen..... |
|
||||
|
||||
Ik heb er vertrouwen in.! En vooral veel zin!
|
||||
|
||||
Hoop dat het nog een beetje goed komt want dit ziet er slecht uit zeg dit jaar is wel heel erg.En ze melden nog niet echt veel goed weer nar het weekend.
Dinsdag pas droger.maandag 12mm regen. Succes met alles. En hopen op goed weer. Grtz Eddy
|
||||
|
||||
Just in case
Deze gaat mee in de bagage
|
||||
|
||||
Altijd dat gezeik over het weer, je moet het zelf leuk maken, natuurlijk is het ook fijn als de zon schijnt maar dat kan ook best met minder. Ieder jaar is er weer gezeur over het terein maar het valt altijd reuze mee. Neem anders geen witte schoenen mee
|
|
||||
|
||||
jij zult dan wel een wagen op air hebben.
mensen die zonder air rijden weten hoe kut het is op zo een terrein te rijden. Mij boeit het niet hoe het weer zo is je moet het inderdaad zelf gezellig maken. Ik ben al vaak genoeg daar geweest en toen was het wel slechter dan wat ze nu melden. gr
|
|||
|
|||
jeeeps,
gasten vn regio w-vl die de vrijdag in de late namiddag vertrekken? vr eventueel n beetje in groep te rijdn e;-) greetz |
|
||||
|
||||
Wow. Terrein ligt er inderdaad een beetje bedroevend bij...
Maar ach, we blijven hopen op goed weer. En anders maken we er ook zo wel een lekkere meet van!!!!!!! Zolang er maar niet weer van die waanzinnigen het in hun hoofd krijgen om met slippende wielen en/of idiote snelheden over het terrein te rijden, waardoor auto's op de camping OF onder de modder zitten OF onder het stof OF zelfs beschadigd raken door opsringende steentjes... Hoop dat de organisatie hard optreedt tegen dat soort mennekes. Dan heb ik liever gasten die de muziek s' avonds wat langer cq. harder laten spelen, dan van die rondscheurende aso's!!!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Amen, die waren vorig jaar behoorlijk irritant. Dat koopt zich een frikandellenbak van 150 euries en ragt die vervolgens helemaal af op een weekendje VAG Fest. Hopenlijk gebruiken dat soort gasten hun verstand dit jaar een beetje. Ben helemaal klaar met die lui. Naja stoffen zal het in ieder geval niet Weer of geen weer, we zijn weer met een leuke groep van de partij en hebben er zin in. Grtz H
|
|||
|
|||
Peepz die al vanaf vrijdag gaan? ;-)
|
||||
|
||||
Jazekert!!
|
||||
|
||||
uiteraard!
|
||||
|
||||
Donderdag al !
|
|
|||
|
|||
niemand die het ziet zitten om in colone te rijden vrijdag in de late namiddag? altijd leuker dan alleen te rijden.. wij vertrekken vanuit torhout, uur nog onbekend;-)
greetz |
|
|||
|
|||
wij zijn er ook weer op vrijdag heel vroeg lekker weekendje weg zonder vrouwen.
|
|
||||
|
||||
ik vertrek vrijdagnamiddag met een paar wagens vanuit het antwerpse
|
|
||||
|
||||
Quote:
Op Cleaned.be ga je misschien wat meer Belgen (Torhoutenaars) vinden die op vrijdag middag vertrekken. Ik ga enkel de zaterdag dit jaar. |
|
||||
|
||||
Iemand een update over de staat van het veld?