|
|||
|
|||
Kan je langs gaan en zeggen dat het toch past.
Eigenwijze mensen.
|
||||
|
||||
Hahaha jongen gewoon naar Kicken in Sittard gaan en naar Mark vragen, maar je even een afspraak met hem hij monteert je die banden wel.
Als hij bij mij 155/55/14 op 8J krijgt dan lukt 195/40/14 op 8 zeker hahaha.. En dat kan zeker lager ja. Maar wel een leuk autootje hoor. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Als je knap laag wil moet je zowiezo rondom de wielrandjes omkloppen. De daily van mijn vriendin heeft 7x15 en rondom omgeklopt, aan de voorzijde moest ik de uitsparing voor de aandrijfassen en stuurstangen aanpassen ivm aanlopen in de carroserie. Bandenmaat is 185-45-15.
|
||||
|
||||
Quote:
ken het gevoel, hoeveel keer ik dat al gehoord heb hier. en ik ga nog niet eens extreem. 185/60R14 op 8J, 195/50R15 op 8J. ik vind dat allemaal nog normaal staan zelf. dat is dan ook de reden dat ik men eigen bandenmachien heb gekocht. ik leg ze er zelf op, en laat ze dan uitlijnen in de bandencentrale. ergste da ik al heb gezet is 145 op 7J en dat ziet er gewoon niet uit normaal heb je wat moeite om die opgepompt te krijgen omdat je altijd een opening hebt tussen band en velgrand. ik los dit op door startpiloot in te spuiten. na 3keer startpiloot kreeg ik de band er niet op. deze heb ik erop gekregen door zuiver gas erin te spuiten (zo een bus om aanstekers te vullen en ondertussen ook met de compressor lucht inspuiten terwijl de vonk eraan kwam. de meeste bandencentrales maken gewoon het probleem omdat ze die niet opgepompt krijgen en het startpiloot trukske gebruiken die mannen niet. je golfje ziet er zalig uit, vind alleen dat de wielkast achter zoveel te groot lijkt omdat je kleinere wiel/band combo hebt steken nu. wil de mijne ook verlagen maar begin er niet aan, met die belgische keuring ook altijd
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93 http://www.fordcapri.be Last edited by fcapri : 22-07-2011 at 12:34. |
|
||||
|
||||
Ook nog een fotootje van je maatje zijn Lupo?
|
||||
|
||||
Quote:
alsjeblieft |
|
||||
|
||||
wat is karma toch een k*t h**r
het is mee gelukt om haar nog meer te verlagen ga je test rijen rij je in je eigen schroef resultaat zeike nat maar wel laag .... ik vindt het wel mooi zo maar ik moet lager |
|
||||
|
||||
Je moet inderdaad even naar kicken in sittard gaan! daar heb ik mijn 165/45 op 7 j laten leggen! en zonder enige problemen! ( en dat was niet door die mark gedaan, wat de limburger aangeeft )
En met die schroefset die jij hebt kun je nog laag genoeg! hier 2 voorbeelden van die van mij en een vriend van me: allebei op triple S Last edited by erik_jetta : 23-07-2011 at 16:53. |
|
|||
|
|||
Of je rijdt even naar ackermans in Opglabeek (Belgisch Limburg), die heeft mijn 165/45/16 op 8" geschoten
|
|||
|
|||
Quote:
Haha goed dat ik dat weet daar woon ik toevallig Welke straat is dat eigenlijk want op google krijg ik hem niet waar hij ligt want dat kan niet waar Google zegt :p grts |
|
|||
|
|||
Quote:
Ligt iets verder dan Van Cranenbroek aan de linkerkant als ge richting Genk en Meeuwen gaat