![]() |
|
View Poll Results: Blauw of Goud | |||
Nee, beide kleuren niet |
![]() ![]() ![]() |
23 | 23.96% |
Ja, Blauw (kleur vd auto) |
![]() ![]() ![]() |
29 | 30.21% |
Ja, Goudkleurig |
![]() ![]() ![]() |
44 | 45.83% |
Voters: 96. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
![]() dat blauw is wel mooi ,maar net wat rick zegt,ik vind het ook nooit zo geslaagd als allebei dezelfde kleur is.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
wit heb je in veel soorten wit .... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind het een gave kleur, maar met de wielen in hetzelfde wordt het net een babypakje (met wit niet minder trouwens).
Heeft echt niet meer nodig dan een lichte tint zilver, goud op RM is 'm eigenlijk ook nooit. |
|
||||
|
||||
![]() Als het rennsports/e50's/ronal racing zouden zijn dan zou ik absoluut voor goudkleurig gaan maar in het geval van deze BBS'en zou ik geen van beide doen, maar zou het hart wit doen. Vind dat persoonlijk een goeie combo met de lichte blauwe lak..
|
||||
|
||||
![]() ik mis eigenlijk Kawa groen
![]()
|
||||
|
||||
![]() sorry, liet me even gaan... Blauw is niet mijn idee, zou zelf ook voor goud gaan met als 2e optie (creme)wit
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Rennsport is belachelijk duur, dat word hem ff niet, Ronal racing zou ook wel tof zijn maar zeldzaam is duur. Voorlopig maar RM. |
|
||||
|
||||
![]() Niet zeuren... WIT
![]() |
|
||||
|
||||
![]() roze met een bruin randje, precies zoals het bij Ernst past....
|
|
||||
|
||||
![]() Zou wat aparters kiezen voor zo'n gave wagen, die BBS'en waren acceptabel in de jaren '90, meer wat voor een late Golf 2.
Als je in een topic zoveel golfjes ziet in dezelfde kleur met dezelfde velgen.... Doe gewoon staal met chrome wieldopjes! ![]() Jens Last edited by Zeend : 19-07-2011 at 11:29. |
|
||||
|
||||
![]() Moet je doen man, en dan het dak rood kwasten!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
5x? Ik zie maar 1x staan....
|
||||
|
||||
![]() Ja ik weet het ook niet, wil niet helemaal lukken hier.
|
||||
|
||||
![]() Split, maar het dak rood kwasten is geen optie
![]() Last edited by evilnyntje : 19-07-2011 at 09:16. |
|
||||
|
||||
![]() Ik had ook wel door dat de zooi elke keer verwijderd werd. Deed me een beetje denken aan een censuurfacistische aangelegenheid, Eerst de mening van iemand vragen en als dat dan niet is wat je verwacht dan vervolgens gewoon z'n bericht verwijderen omdat je die macht hebt. Ik post wel door.
|
|||
|
|||
![]() Ik zou niet voor een blauw hart gaan, dan eerder zilver of wit. Ik heb eventueel nog wel een set 15" 5-spaaks zenders te koop, waar je die foto van gemaakt hebt in breda 2 jaar geleden
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik sta open voor alle kleur suggesties ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan op het werk niet alle plaatjes zien maar in dit topic staat een blauwe met blauwe wielen. Om een beetje een idee te krijgen.
http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=dikke |
|
||||
|
||||
![]() Geen censuur, maar als het off topic is (of leek in dit geval)
Gaat het eraf om de topic enigsins overzichtelijk te houden vandaar. Grote smurf ... Ik had um eff niet door... ![]() |