|
|||
|
|||
Zondag ook nog even wezen kijken, was niet heel erg druk maar wel weer leuk om weer wat bekende te zien, stonden toch nog wel een paar leuke auto's bij.
Sprint was leuk om te zien, zelf nog even getwijfeld om mee te doen toch maar niet gedaan. foto's volgen nog. Gr jeroen
|
|||
|
|||
Wat krijg je als je een evenement als Automaxx Summer edition houdt maar dan voor Volkswagens? Juist, het VW Fest! Een weekend lang alleen maar VW's (met her en der wat VAG en ander Duits bloed) op het evenemententerrein van Walibi Holland. Arnold van de Worp was present en doet uitgebreid verslag van zijn bevindingen op de zaterdag. Lees de hele feature op http://www.rpmvision.nl/features/298/feature-vw-fest. |
|
||||
|
||||
Uhm okee, ik krijg het idee dat er mooiere auto's te zien waren toen mijn Passat er niet stond
|
|
|||
|
|||
mooi die laatste zwarte kever alleen jammer dat die zo belachelijk laag op de wielen staat
|
|
||||
|
||||
Quote:
Da's zeker jammer ja. |
|
||||
|
||||
Hey buurman en buurman.
Erik, jammer dat jullie eerder naar huis gingen zaterdagavond. Wij hebben heerlijk warm aan het borrelen geweest in de mega partytent. Volgend jaar gaan wij zeer zeker weer. Quote:
|
|
||||
|
||||
Leuk Andy! Ziet er nog aardig uit allemaal.
|
|||
|
|||
Paar foto's van mijn kant !
|
|
|||
|
|||
ons tentje !!! [img][/img] de dikke t3 R36 biturbo 560pk
VW POLO 1f 1981 project VW Touran familie cross VW POLO GTI 6r 2011 WIT is nu de daily Last edited by 2sneaky bora : 19-07-2011 at 19:47. |
|
|||
|
|||
de terechte winnaar best of all
zeer nette strakke en snelle rally r32
|
||||
|
||||
kijk nou...
ik heb ze grotere broertje jammer dat je zondag niet meereed met de polo 6r gti |
|
|||
|
|||
heeey hierbij mijn deel 1 van de foto's de rest komt loop van de week
klik hier onder voor de rest http://s482.photobucket.com/albums/...huizen%20Part1/ klik hier onder voor de rest http://s482.photobucket.com/albums/...huizen%20Part1/ |
|
||||
|
||||
Ben dr zelf niet geweest maar ik zie dat er toch wel heel wat dikke auto's tussen stonden..
|
|||
|
|||
@steef oo
Ik heb zondag niet gereden omdat zaterdag twee van ons naar huis gingen aangezien ik niet met 2 auto's tegelijk kan rijden is de gti terug gegaan Ik heb zondag met de polo1 de eerste prijs youngtimers gehaald en had totaal niet verwacht ook een beker met de gti te winnen 2e prijs ds/l t was wel leuk zaterdag ff sprintje rijden ik moest bij de tweede lamp al gas geven t schakeld heel snel een dsg alleen met wegrijden duurt t fffffff volgend jaar gaan we weeer met t groepje ik hoop beter weer en meer auto's misschien is er bij sommige mensen het taboe eraf was echt super geregeld met water douche's en stroom gr andy
|
||||
|
||||
dat verklaard een hoop
wij gaan volgend jaar ook heel weekend.. ging dit jaar niet omdat er meerdere (waaronder ikzelf) moesten werken op zaterdag.. hoop ook dat mensen zich over de taboe heen kunnen zetten, alles was echt top georganiseerd vond ik dikke pluim voor automaxx. |
|
|||
|
|||
Ja en wie weet doe ik volgend jaar wel een keertje mee met de polo1 op de sprint
(misschien met de nieuwe motor?) op naar volgend jaar
|
|||
|
|||
Nice pictures, overbuurman!!! :P
|
|
||||
|
||||
Ben ook even geweest zaterdag maar was bagger weer en dus ook byzonder weinig auto,s helaas...