|
||||
|
||||
dan is die passat ook al dik 50 jaar oud
|
||||
|
||||
Quote:
Eerst je eigen maar eens voorbij
|
||||
|
||||
geen geld he 250 eurie
|
|
|||
|
|||
Lolz
|
||||
|
||||
Idd geen geld, ennuh, t'was geen 250 euro.....
Ben er nog steeds blij mee en hoop dat ik hem snel kan halen, kan echt NIET w88... Dus idd wat spleetje zegt; eerst zelf die kindertijd maar voorbij en dan zelf aan kinderen beginnen..... |
|
||||
|
||||
leuk dingetje
wat voor motortje ligt erin?
|
||||
|
||||
1800 die zorgt voor 90pk, rijdt echt HEERLIJK!
Hoop dat ik er heeeeeeeel lang plezier van mag hebben! |
|
|||
|
|||
Quote:
Dik in orde toch! heeftie al veel km's gehad?
|
||||
|
||||
256.000km, is best veel maar er zit een nieuwe koppakking in en er zit een nieuwe carburateur op.
|
|
|||
|
|||
oww nou prima toch, als je geen onverwachte dingen tegenkomt zul je er nog een mooi eind mee kunnen kachelen!
Veel plezier er iig mee
|
||||
|
||||
TNX gaat lukken!
|
|
||||
|
||||
witte golf 2 + 5 deuren + schroefset + mooie wielen = mijn droom
veel plezier ermee bien!
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd Bien! Veel plezier ermee! Leuke hoepels eronder en kroezen maar.
|
||||
|
||||
hoepels komen er ooit ook nog wel, maar voorlopig eerst even ophalen, door de apk mikken en dan zien we wel ff verder....
Moet de kever en ponton ook nog keuren... |
|
||||
|
||||
tsja...wat kun je zeggen over dta gofje behalve dan....
|
|
||||
|
||||
@henk; TNX DUDE!
@rico; daarom laat ik de kever onder de carpoort staan (dan kan ik hem afentoe gewoon weer even meenemen) en de ponton staat in de schuur 5 minuten verderop...... :p Die gebruik ik in de zomer voor dagelijks. Dus missen zal ik het niet, een golfje heb ik gemist dus ik zal er de komende maanden wel met een big smile in rijden! |
|
||||
|
||||
eenmaal een golfje gereden en je kant het haast niet meer missen
|
|
||||
|
||||
haha moet helaas toegeven dat je gelijk hebt henk! Had spijt dat ik mijn 1ste golfje de deur uit had gedaan voor die k*t g60, maar ja, al met al toch nog 1,5 jaar plezier gehad in de g60. ALLEEN maar luchtgekoeld komt ook je neus uit, vooral als je erop moet vertrouwen omdat je er elke dag mee weg moet en je verwarming doet ut niet, daarom een golfje erbij voor de koude winter maanden, de kever voor afentoe en de ponton om mee te pimpen in de zomer, haha!
|
|
||||
|
||||
ja cker geen slechte combinatie van autootjes zo...bientje@2005 is erg goed bezig
|