|
||||
|
||||
Dikke Caddy
Vanmiddag 2x langs zien komen en de 2de keer goed gehoord Heb de Golf van je broertje gekocht vanmiddag, deze week ophalen |
|
||||
|
||||
dikke caddy !
lijkt me ook een heel werk om je achterkent zo perfect te krijgen met je wiel tenopzichte van de carosserie ,, heb hier al veel over gelezen dat dit niet zo makkelijk is . veel plezier er nog mee ! grtz jelle
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reactie jongens!
@vw_golf: Bevalt de automaat goed? Is mijn oude daily, vondt het altijd een fijna auto. Veel succes ermee! Groeten
|
||||
|
||||
Je bevalt goed, wiel links achter liep er de volgende dag af dus dat was iets minder.
Maar paar nieuwe lagertjes er in en het is weer perfect. Zit nog wel wat werk aan maar is wel weer wat van te maken. |
|
||||
|
||||
Ja zal wel wat werk aan zitten, dat geloof ik graag. Maar is altijd een fijne en betrouwbare auto geweest.
|
||||
|
||||
mooie caddy, ziet er goed uit.
Heb je verder nog toekomst plannen?
|
||||
|
||||
Vindt het eigenlijk wel mooi zat zo, maar goed je bent nooit
uitgekeken he. Interieur moet echter wel een opknap beurtje krijgen. En misschien eens een keer kijken naar een extra set velgen. Motor laat ik in iedergeval eerst wel zo, al droom ik altijd nog wel van itb's. Maar dat zal dan ver in de toekomst moeten gebeuren. Heb meer hobby's en verplichtingen dan alleen de auto . En daarbij is de auto al van top tot teen onder handen genomen!
|
||||
|
||||
Alles ziet er zo verschrikkelijk strak uit niet normaal gewoon
Echt top werk
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Nog een foto gevonden
Met dank aan: Joey --> jsg40
|
||||
|
||||
Foto van de voorkant:
Ben nog opzoek naar een setje orginele achterlichten voor de caddy, iemand die mij hieraan kan helpen? Groetjes
|
||||
|
||||
Quote:
ruilen ,heb nog wel een setje |
|
||||
|
||||
nee wil niet ruilen, ben opzoek naar een setje om rood te spuiten. De originele wil ik behouden voor als het niet wat wordt of om te wisselen op zijn tijd.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
terugreis volksdub, laatste keer op de steffan velgen!