|
||||
|
||||
Ik ben benieuwd of we deze op meetings gaan tegenkomen dan
|
||||
|
||||
Quote:
Dat red je MAKKELIJK met een poetsbeurtje hoor Me broers ouwe golfje van zo. Naar zo.. Ben zelf autopoetser, had nog wel beter gekunt, dit was met de hand gedaan en polish&wax van de Action
|
||||
|
||||
Quote:
Voor roestplekken hebben ze bij de action ''rust polish'' werkt goed! |
|
||||
|
||||
hahahahha
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt iig lekker laag |
|
||||
|
||||
Quote:
ik weet niet of die kerel 2 auto's tegelijk naar een meeting kan rijden of zou die daar personeel voor hebben?
|
|||
|
|||
hij is wel weer mooi rood, alleen jammer dat dat niet van lange duur is.
Spuiten is dan echt wel noodzakelijk.
|
|||
|
|||
Misha zal hier vast wel wat pics van posten of een topicje aanmaken.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb jij hem gekocht?
|
||||
|
||||
Dat moge duidelijk zijn inmiddels.. alleen niet met die wielen hoor. Zoek wat anders
|
||||
|
||||
mijne kope?
|
|
|||
|
|||
Quote:
En is ie gepoetst of gespoten?
|
||||
|
||||
Neh bedankt.. ik wil graag iets diks eronder
Steven, enige wat hij bij heeft gespoten is een stukkie onder de achterbumper. Linkse deur is vervangen geweest voor 1 in dezelfde kleur, verder issie gepoetst
|
||||
|
||||
Quote:
Is veren-loos. Niet mee te rijden dus |
|
||||
|
||||
Quote:
Auto ziet er op de foto's echt mooi uit...maar je bent dan wel beet genomen met zn verhaal....dat alleen een plekje onder de achterbumper is gespoten.....kijk even naar de foto's hoe die was....paravan verrot....linkervoorscherm gedeukt...rechtervoorportier gedeukt...en een tellerstand die een ton is terug geslingerd...... Als alles mooi hersteld is...top auto! Maar dat verhaal van alleen gepoetst.....nee....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
De paravan heeft hij inderdaad ook vervangen, ruitje eruit.. netjes hersteld. Dat terugdraaien, tja.. bij zo'n auto is dat niet echt van belang vind ik, als zo'n ding er gewoon goed uitziet, goed loopt, goed rijdt.. wat moet je er dan nog meer van vragen, een origineel nl'se gti uit 84.. 't is niet dat je veel hebt om uit te kiezen. Kwa onderhoud is er ook een heleboel aan gedaan overigens. Dat spuitwerk zoals hij het omschreef in de adv. doelde hij op het feit dat hij niet herspoten is in zijn geheel, dat er her en der wat aan gedaan is is logisch bij zo'n oude auto (wellicht een beetje verkeerd geformuleerd/opgevat). Je kan dan twee dingen doen.. die gast meteen al niet vertrouwen en alles afkraken of gewoon even gaan kijken bij zo'n auto en vragen hoe of wat.
't is altijd heel makkelijk om gal te spuwen over auto's die je niet gezien hebt, gebeurt bijna bij elke marktplaatslink hier, vanaf een foto kunnen mensen vaak al beoordelen of het allemaal wel klopt.. ik ga liever eerst even kijken, dan weet ik wat voor vleesch ik in de kuip heb (dit is een algemene opmerking, niet voor jou Chris.. bovenstaand idem overigens). Maar goed, volgens mij kan dit topic wel dicht? Mocht ik er behoefte aan hebben (waarschijnlijk niet) dan open ik wel een topicje
|
||||
|
||||
Is gewoon een nette auto, voor zijn leeftijd.
Ik had hem graag erbij willen hebben. Helaas was dat nu niet mogelijk. Ik hoop dat hij nu ook netjes behouden blijft Veel plezier er mee Gr. Ruud Ps de verkoper had zelf 10 jaar geleden een Polo 6n g40. |
|
||||
|
||||
Gewoon een hele mooie NL auto.
En welke auto heeft tegenwoordig nog de originele lak? Helemaal na 25 jaar mag er best eens wat bijgespoten zijn. Blijft ie ook netjes. Top ding om te zien zo |