|
||||
|
||||
Heel goed keep posting. Ik ga ze niet allemaal naar mijn 1e post kopiëren, want dat is een beetje overbodig, maar ben erg blij met al jullie reacties.
MVG, Lasse
Bend the rules...Rule the bends ___________________________________ - Mazda MX-5 NB 1,8 16V (daily) - VW Jetta mk2 1,8 '88 (project) - VW Jetta mk2 1,6 '91 (ex-project RIP ) - VW Golf mk3 GTI 2,0 16v '94 (donor) VWCULTURE |
|
||||
|
||||
Homework is an waste of trees
I`m not bossy, i just have better ideas. i didn`t slap you, i high-fived your face if laziness was a sport, i`d win gold 3 years in a row. if i were any lazier, id slip into a coma. Wie niet waagt, die blijft maagd Ik zou niet graag willen beweren dat vrouwen geen karakter hebben; integendeel: ze hebben bijna iedere dag een ander Ze kunnen beter op mijn trap staan te lullen, dan dat ze op mijn lul staan te trappen. Doe niet alsof je van niets weet, daar hebben we politici voor Ik doe niet meer aan sex , de regering naait me al elke dag Als de trein op tijd rijdt, dan is dat perrongeluk
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Een gespijkerde schroef zit vaster dan een geschroefde spijker
|
|||
|
|||
" ik haat bumperklevers, ik had er net weer 1 voor me "
|
|
||||
|
||||
The only way is sideways. Catch my drift??
|
||||
|
||||
Quote:
die is gewoon briljant!! . jammer dat ik die niet bedacht heb. |
|
||||
|
||||
Homedrinking is killin' the kroegbaas
|
|||
|
|||
wie het laatst lacht snapt de grap niet
|
|
||||
|
||||
Ik zoek geen werk, ik zoek een baan.
Ik ben niet arrogant, ik ben gewoon de beste.
|
||||
|
||||
Quote:
-wie het laatst lacht, is traag van begrip. -als er 1 schaap over de dam is, heb je het hek open laten staan. |
|
||||
|
||||
jesus loves you but i think you're a cunt
|
||||
|
||||
Beter een vinger in een snee dan een snee in je vinger.
en deze hoorde ik laatst op mn werk, vond hem eigenlijk te ver gaan, maar post hem toch: I like my rum like I like my children: 12 years old and mixed up with coke.
|
||||
|
||||
ze kunnen beter lullen over je fiets, dan fietsen over je lul
|
|||
|
|||
opportunist?
ben ik niet bij het meisje waar ik van hou.... dan hou ik van het meisje waar ik bij ben. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat lijkt me toch niet helemaal eerlijk tegenover je vriendin. hopelijk leest ze niet mee..... |
|
||||
|
||||
na aanleiding van mijn Fop-you moment op Q-music!
je mag ook me moeder wel bellen voor het fragment: http://www.volksforum.com/forum/sho...149#post1185149
|
||||
|
||||
En voor de singles onder ons:
If at first, you don't succeed, pull your foreskin over your heed
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, wel grappig als je NIET het doelwit bent tenminste. Ik zou er zelf ook volledig intrappen. Wel heel netjes gebleven hoor, Kenneth. Ik zou zelf allang geflipt zijn als ik zo'n arrogante "agent" aan de lijn had. MVG, Lasse
Bend the rules...Rule the bends ___________________________________ - Mazda MX-5 NB 1,8 16V (daily) - VW Jetta mk2 1,8 '88 (project) - VW Jetta mk2 1,6 '91 (ex-project RIP ) - VW Golf mk3 GTI 2,0 16v '94 (donor) VWCULTURE |