|
||||
|
||||
Quote:
Dat zal niet snel gebeuren bij mij. Ik ga een origineel dak niet vervangen voor een Webasto
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Jelle. Ik hou me graag aanbevolen ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
He Huibert,
Zie net deze advertentie: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=77047 VW Hooligan is een maat van me, anders pm hem even hierover !!! Bespaart je een hoop zoekwerk. Gr Fred
|
||||
|
||||
Quote:
En verkocht balen! wel super dat je aan me denkt. Nog bedankt trouwens voor die geweldige pdf met de inbouwbeschrijving Weet meteen dat ik nog wel een uitdaging heb, het dak in de G60 gaat maar 10cm open, niet ver genoeg om bij de schroeven te komen Verder nog niet veel aan de auto gedaan. Deze week nog met de witte aan de slag geweest, gister een serieuse kijker gehad! Auto moet wat omhoog voor de BBS-en, als dat is gebeurd komt hij rijden.
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Mk1-Addict : 08-06-2011 at 21:13. |
|
||||
|
||||
Je kunt het hemeltje uit de dakplaat ook losmaken en naar achteren schuiven dan kun je misschien van de binnenkant de dakplaat wel losschroeven !!!
Jammer dat Eric het systeem al verkocht had..
|
||||
|
||||
Quote:
Maar eens op mijn gemak kijken bij het losse dak dat erbij zit. Vandaag 2 pakketjes binnen via mp: eerst kreeg ik geluk voor een paar tientjes voor een set ori achterlichten, oranje knippers voor en nog wat klein spul, zag ik ineens een set smoke zoals ik al heb in perfecte staat Daar iets meer dan een paar tientjes voor betaald maar ze zijn erg netjes Bij mijn achterlichten is de rechter al op meerdere plaatsen gerepareerd, zo knap dat de kit om de lamp heen zat gesmolten Binnenkort maar snel vervangen
|
||||
|
||||
Quote:
Vandaag dacht ik, ik ga eens lekker de achterlichten vervangen Begonnen bij de rechter, moertjes losdraaien.... zit er onderin op twee plaatsen een schroef , deze eruit gedraaid maar geen enkele beweging in de lamp. Toch maar eens beter kijken, zit het ding rondom gekit Dussss, stanley mes erbij, schroevendraaier met een doek eromheen om een beetje te kunnen wrikken. De complete lamp zit onder de kit en met het eruit halen kan ik helaas niet voorkomen dat hier en daar het plaatwerk wat verbuigt Uiteindelijk het kreng eruit gekregen, wat een ellende! Je begrijpt waarschijnlijk wel dat de nieuwe lamp niet heel eenvoudig erin te schroeven is, zelfs nadat ik het plaatwerk mbv een winkelhaak weer vlak heb gezet stroomt het water naar binnen als ik wat via een gieter op het dak laat lopen, ben er mooi klaar mee!!!! Morgen verder, het zal toch moeten gebeuren, de lamp die eruit komt ligt al in 100 stukjes.
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Mk1-Addict : 13-06-2011 at 21:11. |
|
||||
|
||||
schade gehad op die hoek?!
|
||||
|
||||
Quote:
Zo te zien wel, ziet er vanbinnen ook niet helemaal fris uit...
Huibert VW Eos '06 2.0 TFSI, daily --> bagged VW Touran Highline 7-zits '11 1,2TSI, family Last edited by Mk1-Addict : 13-06-2011 at 20:59. |
|
|||
|
|||
Hmmzz, dat zuigt
Succes met het (af)monteren |
|
||||
|
||||
heb trouwens nog wel meer aandachtspunten ontdekt
Toch maar eens verder navraag doen voor de exacte kleurcode, deze winter maar eens een start maken om dit gedeelte weer helemaal netjes te maken!
|
||||
|
||||
Mooi K**
Dat zijn altijd van die dingen waarvan je denkt had ik maar beter gekeken bij het kopen maar goed zal vast wel goedkomen deze winter
|
|||
|
|||
Met een nieuw/fris achterlichtrubber wil het ook niet dichtblijven?
|
|
||||
|
||||
pffff, uit het stof
achterlicht inmiddels gemonteerd met een watervaste kit, blijft netjes dicht. Dit weekend eens begonnen met een het project: stereo-inbouw-doe-meteen-de-accu-naar-achter Auto naar binnen: Mijn optima accu uit de cabrio past niet voorin en ik wil graag de ruimte gebruiken om het stuurbekrachtigingspotje naar links te verplaatsen, kan ik rechts op den duur een origineel luchtfilterhuis plaatsen. In de kofferbak een plank gezaagd in de wielbak met ruimte voor de accu: Kabel gebruikt die normaal voor de installatie naar achter ging, doorverbonden met kabel vanaf dynamo met een vergulde audioconnector: Deze ruimte kan ik nu goed gebruiken voor een volledig rechte buis van IC naar gasklephuis en zoals gezegd het stuurbekrachtigingspotje: Gelukkig kom je altijd weer ellende tegen met een auto van 29 jaar oud wordt vervolgd
|
||||
|
||||
Prutsblokjes
Weg met die rommel en fatsoenlijke stekkers / solderen / krimpkous
|
|
||||
|
||||
Quote:
Solderen in deze ruimte wordt nog wel een uitdaging, denk dat ik het hele dash eruit jas en een nieuw boompje erin maak... ben al een aardig eind op weg nl: Meteen even met andere dashboarddelen gerommeld en de meters een nieuw plekje gegeven:
|
||||
|
||||
Hahaha die kroonsteentjes
mooie foto:
|
|||
|
|||
Quote:
Leuk werkje he. Ik heb bij mijn GTI 1 pirelli ook alles achter het dash opnieuw gesoldeerd en voorzien van krimpkous. Dat zag er eerst ook ook als een amateur kabelboompje |
|
||||
|
||||
Quote:
dank je wel! zag pas later dat ik vergeten was de rommel op te ruimen van Renske. Dit blijft mijn droom die uitgekomen is, lekker rommelen en als je klaar bent, licht uit en alles kan gewoon blijven staan. Na mijn hele leven OF in de werkplaats van Zijm OF bij anderen sleutelen is dit ZO gaaf!