![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Welkom, ennuh ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het klopt wat de meesten zeggen ! Maar ik weet wel dat hij een mooie en goed lopende zaak heeft , en ookal zijn het geen orginelen hij verkoopt er genoeg , en daar gaat het om !
Dus sjaak welkcom |
|
||||
|
||||
![]() Dank je
En heb Besloten om sponsor/adverteerder te worden van dit forum zie sponsor/adverteerder rubriek voor meer info Mvg Sjaak Last edited by Sjaak's Auto Service : 10-06-2011 at 12:40. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() krijgen we ook korting op een setje velgen??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom Sjaak,
staan altijd mooie combinaties van auto's in je advertenties, echt of niet. ![]() Maar wat ik irritant vind, is dat mensen hun golf VR6 of wat dan ook te koop zetten, en er als trefwoorden, elke gemaakt type VW als zoekwoord er neer zetten. Zo blijven we aan de gang. Veel succes met je handel. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
...dit hoort in een ander topic denk ik... Welkom Sjaak!
|
|
||||
|
||||
![]() Welkom
![]() Maar doe je ook nog iets aan "auto liefhebberij" ? Of is het puur "werk" dat je met velgen / auto's bezig bent ?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het is een uit de hand gelopen hobby dus het is zeker een liefhebberij kijk eens op mijn site www.sjaaksautoservice.nl bij projecten staan ook een paar van mijn eigen auto's tussen mvg sjaak
|
|||
|
|||
![]() Welkom! Respect om gelijk sponsor te worden ondanks de veelal negatieve geluiden. Toch zo eens leuk om een wat "persoonlijker" beeld achter die veelal irritantie marktplaats-advertenties te zien
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kijk al die BS over de imi velgen moet zo ongeveer gedaan zijn,..
Ik heb op HOW nog ff met deze beste man staan praten en ik heb hir zeker niks over te klagen.. Dus Sjaak, bij deze respect dat je gelijk de sponsoring doet.. Enne, van harte WELKOM!!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank je ja gewoon zelf ondervinden. en niet altijd afgaan op wat andere zeggen dat doe ik zelf ook. ik ga gewoon altijd zelf kijken om te zien of het klopt wat sommige schreeuwen op forums en het blijft zo dat je nooit iedereen tevreden kan stellen. maar ik doe mijn best mvg sjaak
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank je kijk is de wereld weer klein. best leuk om meeting in belgie te doen leuke reactie wel gehad mvg sjaak
|
||||
|
||||
![]() Haha, zeker wel ja,.. we hebben het toen nogeens gehad over de breedset in 18",.. wie weet nog wel iets leuks voor de Passat
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
o ok ja die velgen zijn goed in trek mvg sjaak
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dank je Oude idd zoals je weet doe ik het merk v-maxx niet meer Al weer 2,5 jaar de oranje/zwarte schroefsets Mvg Sjaak
|
||||
|
||||
![]() Welkom Sjaak, Inderdaad, heb zo'n setje oranje zwart onder mn jetta MK2 gehad. Was/ is een goed setje
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dank je kijk dat is goed te horen. ben je met die jetta bij mij geweest toen? altijd leuk een lage jetta mvg sjaak
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En meer kan een mens niet doen toch ? Quote:
Beetje jammer dat er lieden zijn die andermans spullen willen hebben...zonder te betalen ! Ik heb ooit als onderhoudsmonteur bij een taxibedrijf in de buurt gewerkt en wij reden zo veel mogelijk met de oude types w124 Mercedes omdat de nieuwere CDI's nogal in trek waren bij het soort klanten die vooral na zessen kopen ![]()
|