|
|||
|
|||
ziet er al goed uit.
en spreek je zaterdag |
|
||||
|
||||
Quote:
ja vind ik ook,motorkap nog even pasmaken en de verbreders,maar ga nu eerst de bbq-bak zetten in rvs. en wat is er zaterdag?zondag bedoel je denk ik?
|
|||
|
|||
gaat die grille niet smelten dan.. ben benieuwd wat voor vlees je gaat gebruiken dooie vliegen?
|
|
||||
|
||||
iemand trouwens een idee hoe ik de verlichting kan maken?
lijkt me wel gaaf om overal een [zwak] licht achter te laten branden.....voor sávonds
|
||||
|
||||
Quote:
de eigenlijke bbq komt er binnen in te hangen,gewoon een rvs bak met gaas erop.dus lijkt me geen punt.
|
||||
|
||||
Vet!! ik zou led verlichting pakken die ook vaak word gebruikt bij stadslicht bij xenon.
Is wel best blauw/wit en niet zo gezellig maar blijft best lang branden op een accu. En trouwens welke vrouw zou nu niet blij zijn met een gelaste mk2 bbq!! |
|
||||
|
||||
bestaat er ook gele leds die op 12v werken?en zou ik dan bijv een laptop voeding kunnen gebruiken?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb laats hier bij de plaatselijke electrozaak nog een hele lading led's en lampjes gehaald in alle kleuren,ook geel en ik denk dat dat gewoon goed werkt op een laptop voeding? (heb ik gehaald voor mijn werk niet dat ik heel mijn golf vol ga hangen ) |
|
||||
|
||||
Quote:
okee,ga ik daar effe om guzen.komt wel goed,heb alleen nog nooit iets met ledjes geknooid maar lijkt me wel mooi,4 gele lampen in het donker
|
||||
|
||||
Hoe is het met die bbq? ik zit toch zwaar te denken om er ook een te maken van een golf1!! echt vet!
|
|
||||
|
||||
Quote:
nog niet veel verder...heb al wel een stuk rvs gaas gescoord bij de oudijzerboerben nu een beetje afhankelijk van een goede kennis van me die een metaalbedrijfje heeft,als we tegelijkertijd wat tijd over hebben kunnen we de bak gaan zetten in rvs.
|
||||
|
||||
Ik zou eens ff navraag doen mbt rvs.
Ik heb eens iets gehoord met rvs als kolenbak dat er chemische damp vrij kan komen. Wij willen foto's!
|
||||
|
||||
Quote:
kijk daar heb ik wat aan,zal er eens achteraan.anders maken we hem van gewoon plaatstaal.... valt op het moment weinig te laten zien,staat er nog net zo bij als op laatste foto.
|
||||
|
||||
Sleep je kont vanachter de pc vandaan en ga naar de garage!
Hup afmaken die bbq!
|
||||
|
||||
sorry.....maar moet er idd mee aan de slag,ding staat lelijk in de weg en in principe is ie bijna af.maak hem ook niet zo uitgebreid als die van jou,denk dat de bovenkant grotendeels open blijft .
|
||||
|
||||
het schijnt volgende week weer beter weer te worden....
|
||||
|
||||
komt dat even goed uit,heb hem net onder het stof vandaan getrokken.
|
||||
|
||||
Geinig!
|
||||
|
||||
Hier nog vorderingen?
Ik zou kerstverlichting pakken, is al op 230V. dus geen gekloot met laptop voeding, en is misschien ook nog waterdicht te krijgen?