![]() |
|
|||
|
|||
![]() @ Dutch_Jetta_GT
Ik zal het in mijn achterhoofd houden, tnx. Voor ons is Waalwijk wel een eindje rijden, maar misschien wel een keertje leuk om te kijken ![]() @ Anton: Ha Anton, nee we waren met de polo naar eurosunday gegaan. Achteraf ben ik wel blij dat ik niet met mijn eigen auto ben gegaan, wat een drukte op de wegen. Jij was met je Käfer begreep ik van Ronald? Stonden wel een paar mooie tussen hé? Misschien dat iedereen in het begin van zijn project wat bescheiden is? ![]() Ik heb ff je topic van je golf bekeken, een heel verschil met eerst. Bumpert is echt dik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Er staan echt wel mindere auto's lees: ''hokken'' op meetings maar die van jou mag er zijn ondanks dat ik MkII prefereer ![]() Mooie foto's ook in het beginpost ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heerlijk!
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Nog een tweetal foto's hoe hij er nu bij staat.
Komende maand wil ik de originele koplampen erin zetten, met hella mistlampen/knipperlichten. En twee nieuwe KW dempers van voren bestellen, zijn lek. Dan kan hij meteen een stuk zakken ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Netjes hoor, zit ook nog goed in de lak of niet! Weinig roest o.i.d vanwege het feit dat het een mkIII is?
Heb je ook U.S lights? Ik sinds gister. Vanmiddag ff foto's shooten, dan zijn ze wel te zien in m'n topic ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Geweldig, vrouwtjes die met KW verlaging, US lights, wielen enz. bezig zijn
![]() Mooie MKIII trouwens ![]() |